• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alpha Juno 2 en Sample CD's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Tja weer de Alpha Juno 2 en wat Sample CD's



Alpha Juno 2 geen uitleg nodig denk ik,we weten allemaal wat hij kan en doet en de mijne doet dat ook allemaal behalve 1 zwarte toets niet (vuiltje ofzo denk ik) linksachter heeft ie een gaatje (hoekje) en hij mist wat schroefjes maar verder is hij optisch in tip top staat en voor studio werk nog uitermate geschikt. mag weg voor een goed bod of een leuke ruil tegen wat anders aangezien ik hem niet meer voor zijn klanken gebruik....ondanks de kleine mankementjes wil ik er hier toch minimaal 150 € voor hebben (wacht natuurlijk af of er hoger geboden word ;) )


Tevens heb ik nog 5 originele sample CD's waarvan sommige wel wat gedateerd zijn,maar als je daarvan houd dan is dit de BOM !!

Chemical Beats
Uit de Sounds & Cycles series van Steinberg allemaal mooi geprogrammeerde loops maar wel bijna allemaal met dezelfde drumklanken set bestaat uit 3 CD's met Audio,WAV en REX

House & Garage Construction
Uit de Creative Essentials serie van Time + Space allemaal ouderwetse danceloopjes en geluidjes in WAV en Audio

Easy Listening
Uit de stal van Ueberschall een zeer foute maar leuke 'Easy Tune' achtige sampleCD is alleen Audio

Mega Sample Pack
Ooit ergens uit de bak van de Free Record Shop gevist met allemaal verschrikkelijk foute sounds uit de de begin jaren 90
welgeteld 2 CD's bomvol WAV-files met oeeehhh en aahhhh samples en foute loopjes dit alles met en superflitsende MC-303 op de cover !!!!!!

Total House
Van Zero-G is deze set bestaande uit 3 CD's met Audio en WAV waaronder een 909,808 kit en andere percussie maar ook synthlines,basslines,vox,fx,multisamples van de M1 piano enz.enz.enz. en wederom foute drumloops...


SampleCD's moeten wel in 1 koop weg aangezien ik er anders mee moet gaan lopen zuilen
Wil de sampleCD's evt. ook wel ruilen tegen andere OOK originele SampleCD's maar mag ook in een ruil betrokken worden met de Alpha Juno
En tja in Pleuro's wil ik voor de Sample CD's 50 € (maar dan wel afhalen in Tilburg)




Ik sta dus ook open voor een ruil met iets anders maakt niet uit wat (moet wel leuk zijn idd maar goed kijk maar wat je over hebt ik alles wel gebruiken) FX,Mengpaneel,Synth,Sampler of evt. MPC 2000XL uitbreidingen (geen Behringer of Phonic sjit a.u.b. en ook geen Roland Romplers als de MT-32 s.v.p.)
 

Attachments

  • alpha juno.jpg
    alpha juno.jpg
    21,9 KB · Bekeken: 89
Fotootje van de SampleCD's
 

Attachments

  • sample cd's.jpg
    sample cd's.jpg
    30,9 KB · Bekeken: 72
Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam
Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam
Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam
Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam
Wiejoeeeeeeeeeeeeeeeee Wiejoeeeeeeeeeeeeeeeee Do Do Do Dominator Wiejoeeeeeeeeeeeeeeeeee

Im Bigger and Bolder and Rougher and Tougher and Otherwise Suckers There is No other ............No Other !!!!

I'm The one and only Dominator !

Wieeee Wieeee Jooeeeee Wieeeeee Wiieeee Wieeee Joeeeeee Wieeeeeeeeeeee

Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam
Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam
Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam
Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam...Bam


Tja nog steeds te koop dus 8o)
 
Alpha Juno 2 verkocht

Alpha Juno 2 verkocht

Zo en we hebben weer iemand blij gemaakt die zich nu een heuse Joey Beltram waant

Kortom de Alpha Juno 2 is weg.....:doei:
 
Sempul Ceedeetjus

Sempul Ceedeetjus

Deze zijn er nog steeds.......
Mogen samen weg voor 50 €
(alles in 1 koop)

:engel:
 
Oh ja voor deze prijs worden ze niet verstuurd maar mag je ze komen halen...(Tilburg)
 
Easy Listening SampleCD is verkocht maar de rest nog niet....

Dus 30 € voor alle andere sampleCD's (wel afhalen in Tilburg)
 
Mmmmm de CD's liggen hier maar CD's te wezen...
Niemand die een onderkomen voor ze heeft ?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top