Flightcase voor a4000

HanzZ

Stamgast
Weet iemand een goeie flightcase voor de a4000? Of een andere manier om dat onding (althans kwa gewicht en omvang) te versjouwen? Ik sleep em elke week heen en terug naar de oefenruimte dwars door trems en metroos, en ik krijg er zo langzamerhand een slappe rug van ;)

Ik bedoel eigenlijk: waar kan ik em kopen? Hoe duur mag ie zijn? Zijn er goeie alternatieven?

-- HanzZ

Er zijn geen kisten speciaal voor een a4000.

vas SKB heb je koffers met een rackmount.

Dit voor 2, 4 6 8 en meer units, maar die zijn erg duur.

Voor 2 Units ben je al snel € 500 kwijt.

Zelfbouw is dan misschien het makkelijkste.
Je kunt de flightcase op maar laten zagen en heb zelf in elkaar zetten.

Vraag ff aan CraZ, die heeft een kist voor zijn 909 laten bouwen

zie: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=23229#post23229

Softcase / Rackbag

Softcase / Rackbag

Mattsecond heeft een paar 19 inch rackbags.. ik weet effe niet precies hoe of wat (en of daar zo'n sampler inpast.. die zijn namelijk nogal diep) maar ze zijn wel handig !

Ik meen dat Feedback ze verkoopt..

Dank je Craz,

En denk je dat die knuppels (dat bedoel ik aardig hoor) in dat kleine dorpje er ook eentje voor mij op maat kunnen houthakken? ;)

-- HanzZ

Het probleem met de a4000 is dattie zo verdomt diep is, hij past in gene enkele normale flightcase dacht ik.

Daarom had ik laatst voor enkele andere 19 inch speledingetjes een skb 8units case gekocht voor 100 pleuro's 2e hands. Blijkt achteraf dat wanneer ik de kabels aan de achterzijde verwijder dat de a4000 er tot de milimeter nauwkeurig in past!
Prettig hoor

2e hands skb cases zijn voor niet al te veel (om en nabij de 100 euro) genoeg 2e hands op marktplaats te vinden

Veel suc6

Re: Softcase / Rackbag

Re: Softcase / Rackbag

Origineel geplaatst door CraZ
Mattsecond heeft een paar 19 inch rackbags.. ik weet effe niet precies hoe of wat (en of daar zo'n sampler inpast.. die zijn namelijk nogal diep) maar ze zijn wel handig !

Ik meen dat Feedback ze verkoopt..

zijn wel erg prettige rackbags maar niet diep genoeg voor een A4000

Back