CREAMWARE LUNA 24/96 I/O-Box

Status
Please reply by conversation.

PastMidnight

Stamgast
Lid sinds
16 april 2002
Berichten
169
Locatie
Amsterdam
Ik heb het kaartje al....belde net naar Dijkman hier in Amsterdam en die wilde me 520 Euro laten bloeden voor het doosje.....als iemand er per ongeluk ééntje over heeft voor een leuke prijs hoor ik het graag.....Ook zag ik 'm net voor 349 euro bij een Duitse site, Thomann....iemand ervaring met die jongens? versturen ze onder rembours naar ons en zijn de extra kosten te behappen?

Ook ben ik best geïnteresseerd in een ruil.....

Bij voorbaat dank,

Gary
 
Hi, mijn ervaring is dat het niet mogelijk is om onder rembours vanuit Duitsland te bestellen, dit wordt over het algemeen ook aangegeven op de sites. Ik weet niet precies waarom maar om een of andere reden komen die betalingen niet door via de PTT en mist het bedrijf dan zn inkomsten. Ik weet niet als iemand meer inside info hierover heeft, maar tis mij nooit gelukt om Rembours te orderen uit DE :)

-TR-
 
Thomann is zo betrouwbaar dat het niet onder rembours hoeft. De verzendkosten zijn naar mijn weten maar 8 eypos.
 
verzend kosten inderdaad 8 euro... en ik heb destijds met creditcart betaald..dus weet niet of ze het ook onder rembours doen....maar is zeker een goeie zaak...
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top