gear in combinatie met katten...

haha hilariasch hoe ze daar blijven zitten :)
De momenten dat ze hun pootjes niet thuis konden houden had ik er juist uitgeknipt.. ;) maar in dat eerste videootje zitten ze er wel heel onschuldig bij ja.. :D

Die gestreepte kat gaat ook heel hard op het geluid van vogeltjes.. toen ik net de video hieronder knipte kwam ie met gespitste oortjes aangelopen.. :D

 
Laatst gewijzigd:
Er is gebleken dat vogeltjes op een beeldscherm vertonen DE manier is om katten af te leiden. Ik kan ze nu zelfs kammen zonder dat ze geïrriteerd raken. :) Ook een oplossing gevonden voor het toetsenbord bedekken. Maar nu gaan ze er heel de tijd voor zitten.. :dubbel: geen probleem verder want er is nog 'n extra computer maar ik maak me toch wel zorgen voor hun oogjes.. :erm:

 
Ik heb sinds juni een kitten :) Die foto op de bank is ie 11 weken ofzo, die op de laptop een maand terug oid.
 

Attachments

  • kat1.jpg
    kat1.jpg
    174,3 KB · Bekeken: 140
  • kat2.jpg
    kat2.jpg
    194,1 KB · Bekeken: 137
  • kat3.jpg
    kat3.jpg
    178,6 KB · Bekeken: 136
Naast decksavers lijkt het me een puik idee om enkele honden te samplen zodat springen op het keyboard resulteert in een blaf-orkest...sommige katten zullen hier conclusies uit trekken andere niet haha het blijven nu eenmaal katten..
 
Kwam nog een hilarische unboxing video tegen.. eigenlijk gemaakt als naslag, mocht ie toch terug gaan.. maar ik kwam er al snel achter dat ik de MC707 beter ging houden.. bovendien werd de video verpest door een nieuwsgierige kat die afentoe voor het beeld ging zitten.. :D Wat heerlijk om te zien hoe zo'n beestje dit beleefd..:luv:

 
Laatst gewijzigd:
Hier had ik van het weekend weer een techno liefhebber :)

 
Hahaa.. volgens mij heeft ie liever dat je aan z'n koppie zit als aan je knoppies.. :D
Lekker hoor.. :dj: en wat een leuk gezelschap.. :)
 
Doeken eroverheen, toetsenborden wat schuin zetten en alternatieve betere ligplekken voor de katten maken. Katten zoeken de beste ligplekjes op
Oh ja: speakers ophangen , niet op de grond of zo zetten waar ze ( terecht) als krabpaal beschouwd worden .
 
ik heb de faderknoppen van mijn Avids moeten vastlijmen, omdat elke ochtend er een handjevol op de vloer lagen :D
 
Hehe, ik gebruik gelukkig niet zo veel automation op de volume faders, kat wordt helemaal leip als die uit zichzelf beginnen te bewegen 😆
 
Ze klimmen toch overal op. Ik heb ze heel lang uit mijn studio gehouden maar als ze dan toch naar binnen glipten kreeg ik ze niet te pakken. Nu ze weten dat het mag, verstoppen ze zich ook niet meer en zijn ze makkelijker te handelen.
 

Attachments

  • 8D57CEFE-DAD4-4FB1-9DBB-F1C285F2FD2B.jpeg
    8D57CEFE-DAD4-4FB1-9DBB-F1C285F2FD2B.jpeg
    251,7 KB · Bekeken: 134
  • D6050AC1-BE87-41F5-A7B3-3B6526B6E856.jpeg
    D6050AC1-BE87-41F5-A7B3-3B6526B6E856.jpeg
    231,8 KB · Bekeken: 134
  • CB61374E-DE48-4A4E-B3F9-51059636AA4E.jpeg
    CB61374E-DE48-4A4E-B3F9-51059636AA4E.jpeg
    228,4 KB · Bekeken: 133
  • 9DA625C4-EACB-4B52-B990-EE6A57837203.jpeg
    9DA625C4-EACB-4B52-B990-EE6A57837203.jpeg
    210,9 KB · Bekeken: 131
Hehe, ik gebruik gelukkig niet zo veel automation op de volume faders, kat wordt helemaal leip als die uit zichzelf beginnen te bewegen 😆
Ja joh, dat trekken ze echt niet bewegende dingetjes, als mijn externe HDD van mijn PS5 aangaat dan rent ie er naar en wil ie ook gelijk de kabel eraf knagen
 
Erg leuke foto's en filmpjes allemaal! Ik vind poezen helemaal geweldig. Ik mis Mushi regelmatig nog had haar voor mijn vriendin's verjaardag gehaald. Woont sinds we uit elkaar zijn ook bij haar. Een zeer bijzonder beest met eigen taaltje. Wel streken soms :D Ik was helaas wel allergisch voor ze. De poes dan, niet mijn ex :P
 
Erg leuke foto's en filmpjes allemaal! Ik vind poezen helemaal geweldig. Ik mis Mushi regelmatig nog had haar voor mijn vriendin's verjaardag gehaald. Woont sinds we uit elkaar zijn ook bij haar. Een zeer bijzonder beest met eigen taaltje. Wel streken soms :D Ik was helaas wel allergisch voor ze. De poes dan, niet mijn ex :P

Mocht je weer een poes willen ooit.. misschien dit ras nemen? Is de siberische kat hypoallergeen?, of toch niet? lees hierover meer

Nadeel is dat ze veel leefruimte (tuin) en aandacht nodig hebben.. zijn graag in je buurt of eigenlijk liever niet alleen.


 
Laatst gewijzigd:
Ik heb een grote zware doek van 1x2m gekocht op de markt. Die gaat over m’n spullen als ik er niet mee speel. Goed tegen stof en zal ook wel kattenharen tegenhouden. Kost nog geen 10 euro.
 
Back
Top