gear in combinatie met katten...

Thomann heeft iets voor liefhebbers van synthesizer & katten, de Cat Bag Bundle

Behringer CAT Bag Bundle

Als je je echte, nog bewegende, Cat erin doet zou ik de rits een stukje openlaten. Cat in't baggie dan dus. Bij de Behringer Cat kan de rits dicht.
 
Laatst gewijzigd:
Thomann heeft iets voor liefhebbers van synthesizer & katten, de Cat Bag Bundle

Behringer CAT Bag Bundle

Als je je echte, nog bewegende, Cat erin doet zou ik de rits een stukje openlaten. Cat in't baggie dan dus. Bij de Behringer Cat kan de rits dicht.
Heel soms zou het wel handig zijn.. al vrees ik niet dat ze erin passen.. en er in willen..

Geen idee wat die grijs-witte zo interessant vind maar hij gaat altijd precies voor mijn beeld zitten, en die andere vind het nodig om op het toetsenbord te liggen.. maar ben er weer.. :D

IMG_20221112_124936.jpg
 
20221201_145342.jpg


Inspectie van de net voltooide 7u 126hp case. Ik heb nog zo'n case gemaakt, alleen nog geen 1u rails geinstalleerd, ik heb immers nog helemaal geen 1u modules. Ik ben ook nog bezig met twee soortgelijke cases voor 19" devices (2x neutron, 2x 84hp rack). Ik ga nog een tafel maken en daarop een standaard voor o.a. de twee 126hp cases. Ik probeer het in delen op te breken zodat ik met af en toe wat klussen weer iets nuttigs kan toevoegen waar ik gelijk gebruik van kan maken.

We hadden in het voorjaar twee jonge katten geadopteerd, de rechter kat en zijn zus. De zus staat niet op de foto, nadat we haar twee maanden in huis hadden en naar de dierenarts hadden gebracht voor sterilisatie kregen we een telefoontje dat we in plaats daarvan twee katten mochten ophalen. Ze was blijkbaar zwanger geraakt vlak voor we haar in huis hadden genomen en had bij de dierenarts 1 katje ter wereld gebracht. De linker is dus het resultaat, we hebben haar 'Bonus' genoemd en konden het niet over ons hart verkrijgen om haar niet ook te nemen :D
 
Ik kan niet zonder, ik weet gewoon niet wat ik moet doen 's avonds.
Het eerste wat ik dacht was "dan ga je toch lekker met een virtual reality bril aan de slag zoals de Quest 2 ? Bevalt mij zeer goed, er ging letterlijk een wereld voor mij open", tot ik zag dat de post uit 2004 kwam, haha. Volgens mij had ik toe nog een loeizware tv met zo'n diepe beeldbuis en lekker smsjes sturen met je nokia 3310.
Er is een hoop verandert ondertussen :beard:
 
Katten en gear, geen goede combinatie. Meest vreselijke vind ik nog kateigenaren die het dus enorm lollig vinden hun kat op hun Jupiter8 te fotograferen voor bij hun verkoopadvertentie. Ik koop dat ding dan niet meer. Ik zie dan vooral eindeloos veel krasjes, haren in de sliders en penetrante kattenpislucht.
 
Die van mij loopt er niet op rond, die komt alleen in dezelfde kamer. En als er een pis lucht hangt rond, of erger nog in, de synth, dan heeft het baasje volgens mij grotere hygiëne problemen waardoor je zijn/haar spullen al niet meer zou willen hebben ;)
 
De ene kat is ook de andere niet.. Dat moment met de Behringer 2600 hierboven heb ik toch maar ff toegestaan.. hij zat er toch al op. Die kat is zo nieuwsgierig.. alles wat nieuw is moet ie op of in en iig als eerste aan snuffelen..
Had ooit een midiklavier gefotografeerd voor de verkoop.. moest van de tafel, dus ff op de grond maar.. Loop ik wat later langs en ligt ie er alweer op.. alsof dat zo lekker ligt.. :D

Laatst moest ik iets gereedmaken voor verzending.. en em tegenhouden want hij klom er al weer bijna op.. alles waar je mee bezig bent vind ie interessant. De andere twee katten totaal niet. Maar hij gaat nooit naar de studio als ik er niet ben.. dus dat scheelt. :)

Wat betreft de haren.. dat is wel een dingetje.. maar alle drie zijn ze super zindelijk.. nog nooit hebben ze het buiten de kattenbak gedaan. :)

 
Laatst gewijzigd:
Back
Top