Luister naar Hanny!!!

Misterbazz

Technoman
Lid sinds
6 april 2002
Berichten
12
Locatie
Eindhoven / Haarlem
Okay, op aanvraag van een mede Eindhovenaar en producer Auxillary genaamd heb ik hier de link naar een geweldig nummer geheel door mij gefabriceerd. Er zitten geweldige vocals bij van Neeerlands grootste trots; Hanny :[>

Het nummer heet 'hoofdpijn' en is te downloaden vanaf

HIER


graag jullie reactie
 
TAKKEHERRIE!

TAKKEHERRIE!

Maar wel lachen ja! Die Hanny toch!

Eric
 
Geinig

Geinig

Geinig gemaakt, maar volgende keer graag een Link naar Advil Liquid Caps er bij doen:) .

Groetjes Synthfreak
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
nou je krijgt er echt hoofdpijn van.

is dit alles wat je kunt of krijgen we meer te horen.............

ken jij nou echt hier de grap niet van in zien...
ik vind het namelijk wel erg grappig!
 
Tuurlijk! Dit is en blijft bedoeld als grap. Bas liet het mij horen en ik zei dat hij dit eens even hier op het forum moest gooien. Effe wat mensen laten lachen!

Eric
 
Origineel geplaatst door Auxillary
Tuurlijk! Dit is en blijft bedoeld als grap. Bas liet het mij horen en ik zei dat hij dit eens even hier op het forum moest gooien. Effe wat mensen laten lachen!

Eric

na ik bedoel eigenlijk meer die opmerking van bambam. komt zo haterig over. lijkt wel of hij geen humor heb
 
Oh dat geloof ik ook wel. Maar Marc (Bamse) is een goeie vent hoor, daar zit genoeg humor in hehehe!

Eric
 
Origineel geplaatst door EDP


na ik bedoel eigenlijk meer die opmerking van bambam. komt zo haterig over. lijkt wel of hij geen humor heb


ik mag mijn mening toch wel zeggen?
Ik kon ook de mix, de sample kwaliteit ed zaan afzeiken, maar dat heb ik niet gedaan.

En ik snap ook wel dat dit niet serieus is, maar goed, ik hou mjn bek wel................
 
Kom op jongens! Gewoon een misverstandje! Nothing big going on here!

Eric
 
Ik kan maar 1 ding zeggen... HAKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHH....

Bruut hoor :) Nostalgie. En dan hebk het over de hakkuh-herrie en niet over die takke-hannie... dat dat even duidelijk is ;)
 
Back
Top