Een nieuw deuntje

farlukar

+++ATH NO CARRIER
Lid sinds
1 februari 2002
Berichten
482
Ik heb een nieuw deuntje in elkaar geknutseld
Het is een samenspel voor AN1x, FiZmO en QuadraSynth, en je vind 'm <a href="http://farlukar.host.sk/newstu~1/Farlukar_-_Safeway.mp3">hier</a> of <a href="http://eisbaer.op.het.net/farlukar/Farlukar_-_Safeway.mp3">hier</a>

elke vorm van afkraken is welkom!
 
Laatst gewijzigd:
Afkraken?

Afkraken?

Bullshit! Dit is niet een forum om af te kraken! Opbouwende kritiek? Maybe? Waarom ook niet?

Maar echte kritiek heb ik niet echt. Dit soort muziek vind ik nogal persoonlijk. Je vindt het goed of niet.
Ik vind dit echter goed. Het enige wat me opviel was de helderheid van de synths. Zouden deze helderder kunnen? Ik vraag maar hoor. Ben niet de expert in compressie en mastering en zo! De synths die opkomen na de 2:04 minuten vind ik heel erg gaaf. Klinken een beetje zwoel. Kreeg een midsummernights gevoel. Biertje op een strand, ondergaande zon en zo gevoel!

Eric
 
"Safeway"..... je toetsenbord zeker? ;)

Het klinkt in ieder geval lekker vaag, maar ik ben ook niet anders van je gewend.
Het begin is nog wel een beetje zacht.
Verder is het wel een goede track, ik ben benieuwd wat er verder van gaat komen.
 
Origineel geplaatst door Auxillary
Ben niet de expert in compressie en mastering en zo!
Ik ook niet, da's nou net het probleem ;{
Maar dit is verder ook niet nabewerkt, gewoon een eerste miks rechtstreeks uit het mengpaneel
Origineel geplaatst door Synic
"Safeway"..... je toetsenbord zeker? ;)
Nee, overspanningsbeveiliging <font size="-2"><sup>*)</sup>

*) Noot van de redactie: De meeste tracktitels haal ik van dingen die op/onder/naast m'n buro slingeren</font>
 
De link doet het niet!
(staat je computer uit of zo?)
 
...Kijk uit met over-gekopieerde noten.
je 909 snaar komt zo een beetje rommelig over.
Het bassloopje mag wat harder en de opengaande filter
is iets te hard.
 
Wel grappig een beetje suspense achtige track met een ietwat anarchistische opbouw.

En volgens mij is you de enigste hier met een Fizmo. Lijkt me wel een exotische synth waar je geluiden uit kan halen die nergens anders uit te halen zijn.

De mix is op zich wel wat gesloten en klinkt een beetje dof. Misschien een beetje meer experimenteren enzo en kijken of het wat helderder kan of zo. ;)
 
Back
Top