Gloomy's Blog 2018

Nou, ik val iedere dag nog bijna 10x op mijn bek omdat ik geen evenwicht meer heb, maar voor de rest gaat het prima hoor. De moraal is terug redelijk goed.. en ik heb heel veel steun van mijn omgeving.. Maar of het nog ooit goed komt weet ik niet. Dank voor te vragen Jeroen, is heel erg lief van je.

Hoe gaat het met jou ?
 
als ik dit allemaal lees dan klinkt het na zoveel negatiefs:erm:. ook nog genoeg positiefs te lezen. :)
en ik kan je alleen maar het beste wensen jan. :okdan:

en hopen dat het allemaal goed gaat komen. :)
:engel::engel::mega::engel::engel:*D
wel eens waar maak ik weinig muziek de laatste tijd.
hier wil ik wel online zijn voor u.
 
Dat is lief... ja, we hebben al een tijdje niets meer van je gehoord hé... Waar hang je zo uit heel de dagen ? Thnx makker, ja hoor, komt allemaal goed! :)
 
ik ben heel druk met wielrennen de laatste tijd.
en het schrijven ben ik ook druk mee de laatste tijd.
daarom ben ik wat minder met muziek maken bezig.
 
ja dat doe ik vandaag ook met twee nieuwe nummers.
eentje stond al op mijn sc maar ook een nieuwe erbij.
van 126 bpm en 140 bpm.
 
Minder goed nieuws mensen.

Ik ga per direct naar het ziekenhuis, het is erg dringend.

Moet onmiddellijk een darmoperatie ondergaan.
Ik wil gewoon hallo zeggen en het je laten weten.

Dus ik zal dagen, weken, maanden of misschien nooit beschikbaar zijn. Ik zou het echt niet weten. :?

Zorg goed voor jullie allemaal, wees aardig voor elkaar hier op het forum, en probeer zoveel mogelijk tracks feedback te geven, je kunt er alleen maar van leren.

Greetz,

Gloomy.
 
Sterkte Gloomy, ik heet Taz op de FL Studio forums, geniet er mee van jouw muziek en vind het ook super om jou hier een hart onder de riem te steken. Tot gauw!
 
Dank julle wel, lieve jongens. Ff inloggen vanuit het ziekenhuis. Ziet er niet zo goed uit allemaal, maar levensbedreigend is het niet echt. Seffes bijkomende onderzoeken. :beard:
 
Beterschap!

Thanks Bono, allemaal.. niet erg "slim" van me op dit op't Net te posten, maar ik weet dat er hier zijn die met me inzitten en wachten op nieuws, dus:

Conclusie tot NU toe:

* serieuze spastisch colon, verergerd door leeftijd. Drukt darmen samen. (vul maar zelf in)
* lichte infectie op darmen, maar moet niet geopereerd worden
* levenslang medicatie hiervoor nemen.
* cystes op de nieren
* Longen na 40 jaar gerookt te hebben : prima.

en nog een paar dingen, maar zover zijn we niet.

vannacht alsnog hier verblijven... want, vul maar zelf in, lol :)

Tot laters.

PS ik voel jullie tot hier, bedankt!

Jan.
 
Thanks Bono, allemaal.. niet erg "slim" van me op dit op't Net te posten, maar ik weet dat er hier zijn die met me inzitten en wachten op nieuws, dus:

Conclusie tot NU toe:

* serieuze spastisch colon, verergerd door leeftijd. Drukt darmen samen. (vul maar zelf in)
* lichte infectie op darmen, maar moet niet geopereerd worden
* levenslang medicatie hiervoor nemen.
* cystes op de nieren
* Longen na 40 jaar gerookt te hebben : prima.

en nog een paar dingen, maar zover zijn we niet.

vannacht alsnog hier verblijven... want, vul maar zelf in, lol :)

Tot laters.

PS ik voel jullie tot hier, bedankt!

Jan.

o lieve jan, dus geen operatie, maar dit klinkt ook niet echt goed, kan de medikatie wel goed helpen? sterkte en liefs! jan! :luv:
 
Back
Top