Gloomy's Blog 2018

Je bent een lieve jongen, Robi.. dank je wel !! Het zal wel lukken hoor, heb alleen wat tijd nodig. Nu is het belangrijk om thuiswerk te vinden, een job zoeken dus.. dan geraak ik hier vlug uit de zorginstelling.
 
Update 30/08/2018 :

Ik heb mijn advocaat nà de rechtszitting nog gezien..

Uitspraak : verlenging van 3 maanden, maar men gaat me overzetten naar een ander ziekenhuis, dichter bij huis idd. Nu moet ik mijn 40 dagen eerst hier uitzitten.. misschien nog meer, want men is quasi verplicht om een 1 persoonskamer voor me vrij te houden. In België is dat normaal gezien heel duur, maar aangezien mijn Cataplexie en andere slaapstoornissen, krijg ik een 1 persoonskamer zonder hoeven bij te betalen.

Ik hoop dat ik ginder ook met de laptop online kan.

3 maanden extra, en Gloomy loopt hier rond met een vette smile, want NIETS kan me deren, omdat ik gewoonweg iedere negativiteit omarm. Wetende dat negativiteit niet bestaat, het is gewoon de afwezigheid van positiviteit, dus alles is nog altijd :

1

Het gaat jullie goed, lieve vriendjes en vriendinnetjes, een heel fijn weekend toegewenst :)

Jan.
 
Lieve lieve forumleden,

Om Jeroen (Robi) zijn topic niet te kapen, wil ik hier het volgende kwijt :

De dokter heeft ons net getelefoneerd.
Het zit zo, aan de rechter schildklier zit een gezwel ter grootte van een aardbei. Deze is sedert vorig jaar flink gegroeid. Aan de linker schildklier zitten ook talloze kleine gezwelletjes. Het goede nieuws is dat ze goedaardig zijn. Het slechte nieuws is idd, dat als ze blijven groeien, ze eruit gesneden moeten worden. Maar uiteraard weet ik niet wanneer..

Morgenvroeg moeten we bellen naar de endocrinoloog.. Die zal uitsluitsel geven over hoe en wat.

Dus geen chemotherapie ofzo, een reden om me wél te laten opereren.

Ach, jullie zijn allemaal zo lief, dank je wel voor al het medeleven.

Morgen weet ik jullie meer te vertellen.

Ik kan alleszins met een vrij gerust hart slapen vannacht. Ik wens jullie ook een welverdiende nachtrust toe.

Dank, dank, dank !!

Jan <3
 
Nou gelukkig goedaardig, als ze maar zo lief zijn dat te blijven..

Succes met alles daar!
 
We gaan ze bevelen en er vertrouwen in hebben dat ze goedaardig blijven, dat helpt al een hoop. Dank je wel Bohemen, jij ook met alles succes kerel, van harte ! :)
 
Oef... ik denk dat onder deze omstandigheden dit het beste nieuws is dat mogelijk was. Dat is zeker bemoedigend. Super! Ontzettend blij voor je. Ik wens je een heerlijk rustige nacht toe en een goed vervolg waarbij dit positieve nieuws zeker helpt. Mooi dit te lezen. Bedankt voor de update.
 
Van harte bedankt lieve jongens, morgen hou ik jullie op de hoogte.. En nu eventjes zonder pc en naar mijn lieve vriendin gaan.. Slaap lekker allemaal ! :)
 
Tjeempie, matig man, sterkte toegewenst!
 
Dank je wel djtt !! Is heel lief van je makker..

Dank jullie wel allemaal.. Jullie steun doet wonderen. Ik heb vandaag heel wat huishoudelijke taken kunnen doen.. niet in bed liggen dus ;-)

De endocrinoloog heeft gebeld. Rechts aan mijn schildklier zit dus een gezwel ter grootte van een aardbei of dikke druif.. aan de linkerkant zitten talloze gezwelletjes van een centimeter groot. Ooit moeten ze eruit gesneden worden, d.w.z. schildklieren ook wegsnijden, maar hij wist me niet te zeggen wanneer. Het goede nieuws is dus dat ze niet kwaadaardig zijn, dus ik hoef me geen zorgen te maken over chemo ofzo..

Dus dat is toch allemaal goed.

Bedankt allemaal voor de ondersteunende woorden en jullie pb'tjes.

Het komt goed, alles is toch zoals het is, en ik kan er alleen maar het beste van maken.

Tot laters en nog een fijne avond.

Dikke XXX

Jan. :)
 
Dat is goed om te horen en ik hoop dat er nog veel meer goede dagen komen, Jan. Koppie in de zon houden en een prachtige avond gewenst.
 
In ieder geval lijkt het uiteindelijk mee te vallen, da's goed nieuws voor je!
Ik wens je sterkte en hopen dat het hierbij blijft.
 
Willem, Jeroen, Eddy en al die anderen.. jullie weten niet hoe goed het voelt om dit allemaal te lezen. Ik heb me vandaag heel goed gevoeld en heb veel kunnen doen, bvb het huishouden.. Zonder jullie steun zou ik in een diep gat terecht komen, dat weet ik zéker.. Dus dank van harte, jullie zijn allemaal schatten van mensen.. !!
 
Willem, Jeroen, Eddy en al die anderen.. jullie weten niet hoe goed het voelt om dit allemaal te lezen. Ik heb me vandaag heel goed gevoeld en heb veel kunnen doen, bvb het huishouden.. Zonder jullie steun zou ik in een diep gat terecht komen, dat weet ik zéker.. Dus dank van harte, jullie zijn allemaal schatten van mensen.. !!

<3 !
 
e-Gloomy-nations ik zat net in een andere thread, en ik schrok me dood, jan. ik wilde eens rustig eens tracks gaan luisteren, doe ik te weinig hier (mooie track van robi nu op de achtergrond)... en zag ik je berichten, en verwijzing naar hier. een relatieve opluchting voel ik. godver jan, maar blij dat het goedaardig is, al is een operatie niet niets.

liefs & liefde jan!
 
Hey Gloomy, weliswaar goedaardig maar toch niet fijn. Mooi dat chemo niet nodig is, want dat hakt er nogal in weet ik uit eigen ervaring. Sterkte ermee!
 
Back
Top