Gloomy's Blog 2018

Zag dit voorbij komen en schrok hier wel ff van. Maak me overigens ook wel zorgen, Jan is 1 van de leden die bij mij opviel door bijna altijd te reageren op tracks van iedereen enz. Als het dan plots stil wordt is dat wat. Jan als je nog wel kan lezen maar niet in staat ben te reageren.. Ik wens je alle goeds
 
Geheugen : 3 seconden -> BAF ! WEG !! (sla de informatie op mijn geheugen in een universeel KLEMBORD.. Liijst met codes volgt.
Heldere momenten schaars.. Comateuze toestanden 40x per dag.. Verlamd van hals tot voeten.
Dit schreef Jan in zijn (tot nu toe) laatste bericht op 31 juli en ik vond dát toen al héél verontrustend.
 
jan heb ik tot nu toe ook niet meer gesproken maar ik ga nog een reserve kaart ingooien de koning.
om hem via die zeide wel te kunnen bereiken.
 
ja ik hoop dat hij u ook gaat bereiken. maar anders hoop ik dat de extra inzet jan kan bereiken vink.
 
ja ik heb jan tot nu toe niet gesproken.
wel een berichtje gedaan naar een andere vriend uit belgië maar daar ook nog niets van gehoord.
 
wtf

Ik ben er niet goed van wat ik hier lees =(=(

Heeft ook nog een track geliked van mij een paar weken terug.

Heb hem deze week nog een pm gestuurd daarvoor en vond het ook al raar dat er geen antwoord kwam
Nu is alles duidelijk

Veel sterkte man.
 
Gloomy, als u dit leest: ik wens u veel sterkte, liefde en warmte.
(Als u dit niet leest trouwens ook.)
 
Ook ik hoop dat alles okay is Gloomer.. Op SF reageer je altijd erg leuk en vaak op andermans tracks..Ik vind dat altijd leuk om te lezen - je brengt altijd een positieve vibe..
 
Misschien is ie bij 6track op de koffie :D

Soms is jezelf afsluiten van je omgeving de enige weg om tot rust te komen. Als die omgeving zich vooral online afspeelt, dan is het lastig aanbellen. Maar je online persoon is altijd bereikbaar, dus er is ook altijd wat te antwoorden, dus gaat het mhet maar door en door en door.
 
Sterkte Gloomer! Lang geleden dat ik iets gepost heb, maar je was er altijd met een interessante mening. Hoop dat het alweer wat beter met je gaat en dat de rustpauze je goed zal doen.
 
GloomY's Blog

Geen tijd en energie voor vertalingen, dus bij deze :

UPDATE 25/08/2018

What do I wanna share with you :

* I'm unable to feedback all your tracks.
* Even atm I'm unable to produce music myself.
* It will take months before everything is back in order.
* From out another hospital, I shall try to find a job. Working from my house. Part time or full time.
* If you need feedback really badly, just send me an e-mail to gloomer@mail.be , I will listen and feedback,
just copy the link to this sub-topic and make sure it's personal, f.e. by starting with "Hey Jan, I need your advice"
* I will delete everything that looks like spam.
* If you wanna share some experiences or whatever, mail me to the same address.
* Please keep contact, I really like you !!
* Use this topic for further contact too.. I will check it regularly..
* Keep this topic alive !

Thank you, see you soon !

Much Love,

Jan GloomY.
 
Back
Top