Gloomy's Blog 2018

Hey Gloomy, ik hoorde van Stoter dat je een hele heftige tijd doormaakt. Ik had deze blog niet eerder gezien, heb het net zitten lezen. Dat is allemaal niet niks! Ik wil je heel veel sterkte wensen en goed dat je positief blijft!
Doen we hé vriend, positief blijven ;) Dank je wel!!!
 
Sterkte!!
Eigenlijk een wat te lichte reactie met wat jij allemaal hebt doorgemaakt en nu weer voor je kiezen krijgt. Ik hoop dat je veel liefde ontvangt van je omgeving, je verdient het.

Je tracks hebben er niet onder geleden trouwens. Je hoort wel vaker dat sommige kunstenaars erg goed presteren in slechte tijden.
 
Eigenlijk een wat te lichte reactie met wat jij allemaal hebt doorgemaakt en nu weer voor je kiezen krijgt. Ik hoop dat je veel liefde ontvangt van je omgeving, je verdient het.

Je tracks hebben er niet onder geleden trouwens. Je hoort wel vaker dat sommige kunstenaars erg goed presteren in slechte tijden.
Dank je wel @peterdh ! Zeer hartverwarmend allemaal. Ach, ik kom er wel bovenop!
 
Wat een rotnieuws weer man, zit je ook echt niet mee geloof ik! Hopelijk is het omkeerbaar als je misschien met die meds stopt? Als dat mag? Veel sterkte in ieder geval!
ja @Jason31 , echt lekker nieuws is het niet hé? Ik weet nog niet of dat omkeerbaar is, naar't schijnt blijft men altijd een beetje hangen. Dannk je wel makker!
 
Ik ga dit zeker volhouden, beste stoter.
Nee, ze hebben besloten dat het beter is me op te volgen met die nieuwe medicatie, dus ik moet donderdag- en vrijdagvoormiddag nog gaan.Dank je wel man!
 
Sterkte Jan! Wens je veel goed geluk. Hopelijk kan muziek je een beetje er doorheen slepen.
 
Juist om jullie te laten weten dat ik wat problemen ondervind om de aanvraag van licenties op Looperman terug te vinden.

Het was de bedoeling dat mijn volgend album "7777" zou heten, maar dat gaat niet door, aangezien ik deze via Distrokid wil publiceren op Spotify en andere betalende platformen. Dat gaat niet, want die werken met licenties.

Dus het volgende album is niet "7777", maar heet "Stalking The Truth". Het bevat nu nog maar 5 nummers. Dus voor de fans: nog even geduld.

Het goede nieuws voor jullie is dat dit album gratis zal zijn.

Voor diegene die zich afvragen hoe het zit met mijn behandeling. Je, die is nog altijd gaande. Ik ben nu op nazorg, zoals dat heet. Ik dien op maandag-, donderdag-, en vrijdagvoormiddag aanwezig te zijn op de instelling. Zo gek als een achterdeur, die Gloomy :)
 

Attachments

  • e96d128ae3a63c20ed899bcf5f7e46a0.png
    e96d128ae3a63c20ed899bcf5f7e46a0.png
    390 KB · Bekeken: 27
Ik weet niet of ik hem helemaal begrijp. heb geen verstand van muziek publiceren, licenties en dergelijke... komt je album nog wel steeds op spotify?

Voor diegene die zich afvragen hoe het zit met mijn behandeling. Je, die is nog altijd gaande. Ik ben nu op nazorg, zoals dat heet. Ik dien op maandag-, donderdag-, en vrijdagvoormiddag aanwezig te zijn op de instelling. Zo gek als een achterdeur, die Gloomy :)

Gek maakt niet uit! <3
Hoe gaat het met je, Hoe voel je je?
dat maakt namelijk wel uit :)
 
<3 <3 <3

Oh, ik voel me prima. Alleen ben ik bang om de tol te betalen door al dat harde werk.

Maar dat is niet het NU, dus maken we ons daar geen zorgen over.

Thnx buddy!

Gloomy

PS Het album "7777" ga ik uploaden naar Distrokid, zo ja, hij komt op Spotify.
 
Hoi medeproducers,

Met diepe dankbaarheid kijk ik terug op bijna twee decennia van onze gezamenlijke reis door de wereld van creativiteit en muziek. Jullie waardevolle feedback op mijn berichten heeft niet alleen Gloomer2000, maar de hele gemeenschap enorm verrijkt. Het was een eer om feedback te geven op de nummers van mijn mede-producers en bij te dragen aan het prachtige avontuur dat we hebben gedeeld.

Maar nu is het tijd voor een verandering, een nieuw hoofdstuk. Ik ga me meer richten op het delen van kennis en sta open voor iedereen die het moeilijk heeft in deze schijnbaar illusionaire wereld. Terwijl mijn muziek, die bijna twee decennia gratis beschikbaar was, nu een andere wending neemt met de release van "7777" nu voor 7 euro (jullie steun wordt zeer gewaardeerd). Het is ook belangrijk te vermelden dat er aanzienlijke kosten zijn voor huisreparaties en het up-to-date houden van mijn computer, essentieel voor mijn creatieve werk.



Ondanks deze veranderingen wil ik benadrukken dat Gloomy twee decennia lang feedback heeft gegeven op de nummers van zijn mede-producers en dat zal blijven doen. Stuur gewoon een e-mail met de link naar gloomer@mail.be. Ik luister graag en geef mijn oprechte gedachten.

Laten we blijven streven naar harmonie, positiviteit en creativiteit in al onze inspanningen. Omarm alles wat misschien uitdagend lijkt, want Gloomy staat klaar om je naar het licht te leiden.

Met hartelijke groeten,

Gloomy. 🌈🎤
 
Back
Top