Fatboy Slim - Star 69 (Gloomy 2018 Remix)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.091
Locatie
België


Piep :)

Om het jullie te vergemakkelijken, ga ik hierbij de Soundcloud commentaar even kopiëren en plakken :

Mmm, I guess my producer PC had a diificult youth :)

It's playing tricks on me, 10+ years old.. So, why do I tell you this ? Because in the first few minutes, you will hear an annoying sound/cracklings.. but after a while they will fuse nicely into the rest of the track.. Worked quite some time on it, it got tons of effects and automations.

Thanks to some forum-friends, I proudly present you the release of this 136 bpm Progressive Dance/Acid track. I finally managed to sync the original vocals thanks to the many tips that I always get from the Dutch producer, Mark van Rijswijk. Thanks Mark !! :-) (Google it !!)

This track is 100% copyrighted by "Fatboy Slim" (Norman Cook), I don't use his creations for commercial purposes, in fact, you can download the wav-format for free, when you click on the 3 dots and press "download".

These are the original lyrics :

"What the f**k?
They know what is what,
But they don't know what is what,
They just strut.
What the f**k?
They just know,
What they know,
What they don't know,
What is what."

This was my favorite dance track during the "Millennium change" in the year 2000.. the original track was released in 2001 though.. You'll find more information about Star 69 here :

en.wikipedia.org/wiki/Star_69_(Fatboy_Slim_song)

Please buy it on iTunes, Amazon, Discogs, Spotify or whatever !

Currently, I'm working on a video presentation for Youtube, so you'll get some nice visuals.. Link following in a few days.. so, don't forget the check the updates of this SC-link.

Happy listening, if you like it.. don't forget to share, like, comment, download..

**SPREAD LOVE**

Gloomy, July 2018.. Belgium.


Haha, en terwijl zijn jullie goed op de hoogte. :P

Ja, een irritant geluid, want ik gebruik zoveel effecten en automations dat ik totaal GEEN overzicht meer heb.. hier zitten ongeveer 69+ kanalen in dit nummer.. WààR zit de fout ? :?

Bon, ik leg me erbij neer.. want ik vind'm helemaal niet slecht klinken.. Elk geluid en effect heeft een betekenis.. de overdreven delay op de vocals is bvb met opzet gedaan, om aan te geven dat quantum gewoon overheerst.. Grote frequenties, kleine frequenties.. ze zweven allemaal continue door ons Universum. De boormachine-sample is om aan te geven dat er eindelijk ruimte in mijn hoofd werd vrijgemaakt voor positieve dingen.. een gaatje in de hersenen geboord :dubbel:

En zo heeft iedere sound zijn/haar betekenis. Zullen jullie wel ervaren binnen een paar honderd jaar, of in een andere Matrix 8)

Bedankt voor het lezen, het luisteren en de eventuele reacties erop.. ben benieuwd..

Thanks allemaal !

Gloomy :beard::dj:
 
Geluisterd! Interessante lyrics.. :-) Zo, onvoorstelbaar dat dat alweer zo'n 18 jaar geleden is... :-S

Hoe kon ie je favoriet zijn bij de millennium change terwijl ie in 2001 gereleased werd? Dat begrijp ik niet helemaal..

:koffie:

P.S. op je SoundCloud werkt de link naar het Wikipedia artikel niet goed...
 
Laatst gewijzigd:
het maakt niet uit hoeveel kanalen je gebruikt zolang hij goed klinkt
moet je er niet voor schamen want ik heb beluisterd.
en hij klinkt super. ;)
 
Geluisterd! Interessante lyrics.. :-) Zo, onvoorstelbaar dat dat alweer zo'n 18 jaar geleden is... :-S

Hoe kon ie je favoriet zijn bij de millennium change terwijl ie in 2001 gereleased werd? Dat begrijp ik niet helemaal..

:koffie:

P.S. op je SoundCloud werkt de link naar het Wikipedia artikel niet goed...

Interessante lyrics, dank je wel voor de uitgebreide feedback :?

2000-2001, dat IS de millennium change man !! Mss heb ik het verkeerd verwoord, maar toch, je bent toch geen stommerik hé ?

Link naar Wiki gecheckt, werkt prima hier..

Toch bedankt voor te luisteren.. Voor de feed, bedankt ik je niet ! :D

Gloomy.

:luv:
 
het maakt niet uit hoeveel kanalen je gebruikt zolang hij goed klinkt
moet je er niet voor schamen want ik heb beluisterd.
en hij klinkt super. ;)

Je bent een fijne en lieve kerel, Eduard !!

Dank je wel makkertje :luv:

Jan.
 
Interessante lyrics, dank je wel voor de uitgebreide feedback :?

Nou, ik kan me wel wat toelichten. In de jaren '90-'00 was ik namelijk helemaal niet zo gek op dance muziek. En ik vond het toen stom dat die irritante deejay's zoveel populairder werden dan live-acts. In het zaaltje waar ik toendertijd regelmatig kwam, liepen de livemuziekavonden nauwelijks meer, iedereen ging liever hossen op de dj-avonden.. Ook vond ik het toen niet zo interessant om naar een liveact te kijken waar mannetjes achter een grote tafel vol met gear stonden te springen.. Pas de laatste jaren kan ik zulke muziek weer waarderen.. :-)

2000-2001, dat IS de millennium change man !! Mss heb ik het verkeerd verwoord, maar toch, je bent toch geen stommerik hé ?

De millennium change was van 1999 op 2000 :-)

Link naar Wiki gecheckt, werkt prima hier..

Als ik op de link klik kom ik op deze pagina: https://en.wikipedia.org/wiki/Star_69_(Fatboy_Slim_song

Omdat het haakje aan het einde er buiten valt..

Toch bedankt voor te luisteren.. Voor de feed, bedankt ik je niet ! :D

Heb daarnet weer even geluisterd. Klinkt goed hoor! :-)

:P
 
Laatst gewijzigd:
Hey Bohemen, ik wou net reageren en mijn excuses aanbieden voor mijn eerdere mail.. was te heftig en te negatief :erm:

Ja, ik begrijp wat je wil zeggen met die live-acts en DJ-sets, ik heb die overgang ook meegemaakt. :dj:

Nee nee, de millennium change.. ik bedoelde in het algemeen, ach je weet vast wel wat ik bedoel.

Link van Wiki.. raar, op deze laptop kan ik zonder problemen de link openen en lezen.. Op een andere computer is dezelfde Wiki-pagina gisteren of eergisteren gewoon verwijderd geweest :dubbel: cookies op deze laptop wellicht..

Ahhh, lief van je zegt dat je mijn nummer goed vind, doet me véél plezier !

Dank je wel man, en nogmaals sorry.. ik ken je al jaren (als lid van de (???) en ik heb je heel erg graag :biertje:

:luv:

Gloomy.
 
Probleem met de wiki: het sluithaakje aan het einde van je link is niet meegenomen in de link.

Hahaha, ik lach me een buikbreuk :dubbel:

De wereld is zo f**king weird.. ik heb zelfs geen sluithaakje nodig om die link te bezoeken, ze werken alle 2. 8)

Thanks Eraser, cool van je !

Groetjes,

Gloomy.
 
Hey Bohemen, ik wou net reageren en mijn excuses aanbieden voor mijn eerdere mail.. was te heftig en te negatief :erm:

Het is je vergeven.. :-)

Link van Wiki.. raar, op deze laptop kan ik zonder problemen de link openen en lezen.. Op een andere computer is dezelfde Wiki-pagina gisteren of eergisteren gewoon verwijderd geweest :dubbel: cookies op deze laptop wellicht..

Ik kijk met Firefox. Het kan best dat het met andere browsers anders werkt.

Maar het gaat uiteindelijk niet om de url in dit topic, maar over je muziek! :D

:koffie:
 
Aaah, eindelijk.. piep :) Ben dus 40 dagen opgenomen in een psychiatrische instelling. Genezen verloopt perfect.. Ik doe alles wat ik kan om jullie te bereiken. Zoveel liefs langs jullie zijde, dat maakt me super-gelukkig. :-) Nu stapje per stapje terug naar de "normale wereld". Veel liefs en kracht, dank jullie voor alles ! Tot snel, GloomY.
 
Hey hey hey :walker:

Ik mag vanaf nu meermaals per dag op de PC..
Ik heb veel dingen kunnen lezen, maar niet degelijk de tijd om te reageren..

Alles gaat goed, jullie reacties en de kosmische energie die hiermee gepaard gaat, doet Gloomy zeer snel herstellen..

Vandaag maar 2-3 aanvallen gehad van Cataplexie, drie weken geleden had ik er ongeveer 40 per dag.

Er valt zeer goed mee te leven..

Synthforum bloeit nog steeds, mooi voorbeeld.

Maar het "rampenplan" is natuurlijk voor iedereen aangekondigd.. :bekdicht:

Als jullie vragen of kritiek hebben, feedback willen op een bepaalde track, enz..

Dit topic is the place to be.

Veel makkelijker voor mij.

3 seconden geheugen is idd een feit, maar zoals eerder gezegd, ik beschik over een oneindig groot Universeel klembord.. super makkelijk, denken in patternen, geografische structuren, en kleuren..

Diertjes komen dan automatisch naar je toe.. Negativiteit verdwijnt instant.. Instant ZEN ook..

Wetenschappers staan verbaasd.. als ze bloed prikken, dan krijgen ze een heel straal bloed in hun gezicht. Geen maagfuncties meer, spijsvertering stil.. In de ambulance/ziekenwagen kroop ik gewoon onder de bevestigingsriemen door.. Puur slangemens geworden.

Nu niet meer mogelijk, want door de vele Zyprexa en Temesta ben ik op 1 week een kleine 10 kilo verdikt.. Maar vandaag ben ik weer "normaal" gaan eten, dus dat zit wel snor.

Suiker : prima
Bloeddruk : normaal
gezwel aan schildklier : niets aan de hand, geen kanker..

Jaja, de "Heilige Graal" is tot mij gekomen.. ik beschik over "de sleutel" die ik jullie binnen pakweg 3 weken overhandig.. àls ik nog ooit vrij mag, dit is.

Mijn gedachten zijn steeds bij jullie.

Dank jullie allemaal, Kobuz thx mate !!

Groetjes en tot snel :)

SPREAD LOVE :eureka:

Gloompy.
 
Succes en sterkte daar!

Prettig dat je soms op de pc mag.
Dat betekent denk ik dat het al iets beter gaat.

:okdan:
 
Thanks thnx tnx !!! Ik mis jullie, maar ik ben bijna terug 100%.. ben wel verplicht opgenomen in de psychiatrie.. wil zeggen dat ik 40 dagen moet "uitzitten".. evaluatie na 40 dagen, hoop dat ik me dan terug bij jullie kan vervoegen.. Jullie berichten vullen mijn hart met vreugde en Liefde.. Wow, fantastisch allemaal.. Vele vele groetjes, Jan.
 
Back
Top