• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

eeuwige hardware vs software discussie

Status

Jess

naar de knoppen
Ga ik ondertussen even m'n Circuit aan de laptop hangen voor de nieuwe firmware update.

Drs. Analog

Stamgast
maar sorry dat ik jou uitlok t gevoel te geven dat ik gebanned moet worden, wilde alleen even ventileren en was benieuwd naar andere mensen hun visies

Ik zou het gevoel hebben dat jij geband moet worden?:? Ondanks je aantal posts vraag ik me dan af hoe goed jij dit forum kent.

fjoesz

Gepokt en gemazeld
ok en als je moest kiezen tussen patty brard batsen of je ballen dr af?

Laatst gewijzigd:

Nap

XVintage lid
Ach, de meeste mensen hier hebben ontzettende mooie spullen maar hun muziek is gewoon zwaar klote.

Exoterrestrial

Het zal je kind maar weze
.hardware heeft ook elke zoveel tijd os updates maar die hoef je niet per se te doen....

Voor synths en aanverwante misschien.
Ik draai voor 90% op hardware. M'n menger, recorders, microfoons, gates, compressors ea. hebben geen os updates nodig
Er zit gewoon geen soft in.
Hoogstens eens nieuwe lampen :D.
Toestellen hebben nu en dan onderhoud nodig, computers ook of ze zijn ondertussen weeral waardeloos om de nieuwste updates te draaien...

Cheers,
Exo. :mega:

fjoesz

Gepokt en gemazeld
patty heeft behoorlijk wat haar gekregen zeg
daar schrik ik toch een beetje van
gelukkig was er al een toezegging in post #52

Status