Voorstelrondje

Danny Maze

Ingeburgerd
Lid sinds
4 april 2018
Berichten
25
Hey allemaal,

Ik heb de introductie even overgeslagen en ben eerst even gaan lurken op het forum zelf :beard:

Bij deze alsnog de introductie!
Ik ben Danny, 28 jaar en al jaar en dag een behoorlijke muziekfanaat. In mijn jongere jaren actief op de basgitaar geweest maar ik merkte al snel dat ik het maken/naspelen van muziek niet wilde limiteren tot 'alleen' dat.
Op een gegeven moment kwamen mijn ouders met van die Magix music maker en dat soort ongein. Nog even geprobeerd te DJen maar ook daar merkte ik dat het DJen op zich niets voor mij was. Wel grappig maar niet mijn streef, qua muziek.

Later ben ik Fruityloops / FL Studio tegengekomen en merkte dat ik hier van niets mijn eigen ding kan doen. Dus dat ben ik gaan vervolgen, zij het met stock-samples of de ingebakken synths.... nog later ben ik van alleen het PC schermpje steeds verder gaan uitbreiden met midi-keyboards.. tot uiteindelijk mijn Komplete Kontrol S88 mk1. Ik merk toch aan mijzelf dat ik het 'fysieke' het meest aantrekkelijke vind en dat wanneer ik een synth gebruik er veel gemakkelijker progressie komt tot het maken van muziek. Inmiddels heb ik een Korg MS20-mini, de Kontrol S88, Korg SQ-1, Behringer Neutron, Roland SPD-SX in huis met nog behoorlijk wat op het verlanglijstje 8~

Het muziekgedeelte maken wil ik qua genre niet in hokjes gooien, ik houd van muziek.. of het nou iets van House of Techno is.. die dikke (t)rap tunes is, of noem het allemaal maar op.

Ik ben hier in eerste instantie terecht gekomen door de marktplaats maar ik merk dat er toch aanzienlijk meer gebeurt dan alleen dat :okdan:

Mochten er vragen zijn of iets hoor ik het graag!

Groet,
Danny Maze
 
Back
Top