Wisseling van de wacht in het moderator team

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
Beste leden,

Na een moderatorschap van twee jaar heeft Von Naphoven laten weten zijn activiteiten te willen beëindigen. Omdat wij zijn bijdragen altijd enorm hebben gewaardeerd, betreuren we zijn beslissing uiteraard. Tegelijk begrijpen we zijn motivatie en besluit. Een rol als moderator vraagt de nodige tijd. Daarnaast dient elk geschreven woord nauwkeurig overwogen te worden voordat het gepost kan worden. En ik weet uit eigen ervaring dat dat soms de nodige energie en moeite kost. Het goede nieuws is dat Von Naphoven als lid gewoon aanblijft waardoor niemand zijn scherpe tong hoeft te missen.

Von Naphoven, bedankt voor je tomeloze energie, je inzet, je goede ideeën en je sterke moderatorschap. Mocht je in de toekomst als moderator willen terugkeren, dan ben je altijd van harte welkom.

Welnu, om de open wond te dichten hebben we recentelijk versterking van het moderatorteam gezocht en gevonden. Het doet mij dan ook deugd om de komst van VL7 en SmartBits als nieuwe moderators aan te kondigen. Ik denk dat we met de komst van deze twee heren de nodige ervaring en professionaliteit hebben binnengehaald. Vanaf nu zijn beide heren volledig actief als moderator. Welkom en veel plezier in jullie nieuwe rol SmartBits en VL7!

Ik verwacht op korte termijn de komst van nog een aantal nieuwe forumondersteuners te kunnen aankondigen. Daarover binnenkort waarschijnlijk meer.
 
Bedankt voor de moeite! :okdan:
 
een frisse wind doorheen SF.. leuk voor een keertje.. Proficiat en veel succes allemaal..

(enne alle (ex)moderators : heel erg hartelijk bedankt voor het onderhouden van dit geweldige forum !)

:luv:

Gloomy.
 
Hartelijk dank heer Von Naphoven voor je bijdrage aan die mooie forum! En voor de nieuwe mods, veel plezier en succes! :)
 
tnx all!
 
Dank von naphoven.

Het feit dat 2 ex-mods vooraan staan met je te bedanken wil ongetwijfeld iets zeggen over de zwaarte van de klus :halleluja
 
Ons Nap was kritisch en zakelijk zijn aan de ene kant en had een grote dosis zelfspot aan de andere kant.
Een fijne combinatie.
Dank ouwe zemelear!
 
Ik ben nog niet dood hoor jongens :D

Bedankt voor de warme woorden en graag gedaan.
 
over de doden niets dan goeds!

groetjes natnek en hoi nieuwerds
 
Bedankt! Je moet er toch maar de tijd en he geduld voor vrij maken. Leuk om ook weer nieuwe moderators te verwelkomen.
 
Alleen maar goeie dingen over de mods en ex-mods en aankomende mods.

Bedankt voor de inzet! :okdan:
 
Leuk Vl7 en Smartbits en bedankt Von Naphoven...
Vl7 wilde eigenlijk altijd VLEen heten en ik heb hem aangeboden te ruilen van naam :D
 
Von Naphoven bedankt en Vl7 en Smartbits veel succes:okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top