Gloomy - 5AM In The Woods (Chill Acid, 128 bpm)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.121
Locatie
België
Hellow, lieve luitjes.. :luv:

Jaja, Gloomy is aan de beterhand, dat merk je aan zijn "bijna" wekelijkse nieuwe producties.. Ook dit keer is het niet anders..

Ik heb ontzéttend veel verschillende vst's gebruikt in dit nummer.. Ook onnoemelijk veel effecten en automations, zoals je zult horen.

De track gaat over de heilzame werking van een bos om 5h 's morgens, iets wat ik de laatste tijd regelmatig meemaak.. zàlig gewoon.

Het begin van het nummer is, zoals steeds bij Gloomy, een beetje weird te noemen.. Maar hij gaat alvast over in een lekker dansbare plaat, met hier en daar wat lieflijke geluiden.. niet wat jullie van me gewend zijn..

Alleszins, ik stel voor dat jullie eerst naar de presentatie kijken op Youtube :



Als jullie 'm alsnog goed vinden en gratis willen downloaden, kan dat hier op SC :



Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen. Gaat Gloomy erop vooruit ipv de oude Gloomer ? En de moraal van mijn filmpjes tegenwoordig ?

Dank allen bij voorbaat, veel kijk- en luisterplezier ! :)

Gloomy.
 
Het is wel voor bepaalde momenten, maar ik vind dit creatief en sommige melodietjes tussendoor zijn echt confronterend. I like.

Om te antwoorden, ik was altijd al fan van je (vorige) werk. Dit vind ik dezelfde handtekening hebben, genoeg om te kunnen zeggen dat ik niet op 1 track zou kunnen zeggen of dat beter of slechter wordt. Er is wel een verschil maar het is toch gloomy :).
 
Ik vind het filmpje leuk om te kijken en de muziek ook heel leuk. Je durft lekker buiten de lijntjes te kleuren en dat siert je, ook al is de muziek qua vibe vaak wel wat aan de drukke kant voor mij. Het is gewoon heel apart en creatief wat je doet. En de mix is als altijd goed, zeker met zoveel elementen erin zal dat nog best een hele opgave zijn.
 
Hey KSUS en Funkaholic, dit zijn zulke mooie woorden, ze doen me heel veel plezier ! Blij dat jullie 'm goed vinden en de progressie toch duidelijk merkt, ook al blijft de ouwe Gloomer-sound wel hangen, vind ik.

Thanks guys ! :okdan:

Gloomy.
 
Back
Top