Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

Ik vind het prima om weinig of geen principes te hebben, die heb ik zelf ook niet. Maar doe dan niet alsof.
Zoals mensen die zonnepanelen kochten "voor het milieu", maar nu zaniken dat ze geen geld meer opleveren.

ah.. ik had al een beetje een vermoeden maar wist t niet zeker.

Overigens vind in ook dat zij die Pro Behringer zijn moreel verplicht zijn om Behringer te kopen en van de originelen af moeten blijven!

Om de boel nog maar even wat ingewikkelder te maken. ;)
Ik heb een originele Korg MonoPoly, maar neem live een Behringer Monopoly mee. Mag ik thuis de Korg dus niet meer aanraken?

Ik pleit voor Behringerpolitie die vrijuit invallen mag doen in studios en concerten: de Nooitmeer Synths van Behringerbrigade.

Genoeg potentiele agenten beschikbaar via SF :-)

buurtwacht-watergras-ella-crijns-geerlof-l-en-annemarie-van-bragt

ah.. ik had al een beetje een vermoeden maar wist t niet zeker.

Overigens vind in ook dat zij die Pro Behringer zijn moreel verplicht zijn om Behringer te kopen en van de originelen af moeten blijven!

Om de boel nog maar even wat ingewikkelder te maken. ;)
Wat me nu wel meer opvalt is dat heeel veel andere bedrijven/jes eigenlijk ook al jaren clonen en/of bouwpakketjes aanbieden. Soms zelfs letterlijk ook dus tsja..

ja klopt, veel modules bestaan deels uit schema's van eerdere ontwerpen, bijv Intellijel BiFold is gebaseerd op de wavefolders van Buchla en Serge en heeft er een x fader aan toegevoegd.

Maar dan kom ik op het punt wat ik eerder al noemde, principes kunnen heel genuanceerd zijn, als je wil tenminste, en zo kun je een principe dus helemaal naar je eigen hand zetten zodat je aan je eigen bedachte principe voldoet en dus volgens jezelf ethisch verantwoord bezig bent, en iemand anders langs je eigen bedachte etische maatlat leggen en die dan vervolgens afkeuren.

Maarja, wie heeft er dan gelijk en waar zijn we mee bezig als we de hele tijd onszelf recht lullen en een ander terecht denken te moeten wijzen. Het leidt alleen maar tot onenigheid en conflicten en gezellig wordt het daar niet van.

Maar om dan toch even genuanceerd te doen, een module of apparaat zo'n beetje 1:1 namaken en de suggestie wekken dat het gewoon ook eigenlijk min of meer dat andere apparaat is, of zoveel mogelijk identiek te laten zijn, gaat best wel ver, verder dan iemand die een schema 'leent' en er zelf op voortborduurt. Maarja, wat is dan wel
oke en wat niet, ik laat het verder over aan de filosofen en rechtsgeleerden. En dan hoor ik wel of het oke was wat ik deed, denk doe of dacht.

*D :koffie: Te snel er overheen geskimt in de ochtend. Nu leidt het zn eigen leven :D

Als t bericht dat ik vandaag las over de prijzen voor de leden vd oranje cavia club waar is, shoppen die mensen weldra 2ehands europa voor hun behringer gas.

Back