Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

Lijkt me niet
Maar hij klinkt nu wel oke :-)

Heb je hem al binnen?

Zelf nog op zoek naar andere knoppen, maar vindt ze niet binnen Nederland. De benaming zou zijn "D-shaft 9mm knob".

Kan alleen niet bevestigen als die 9mm klopt.
 
Heb je hem al binnen?

Zelf nog op zoek naar andere knoppen, maar vindt ze niet binnen Nederland. De benaming zou zijn "D-shaft 9mm knob".

Kan alleen niet bevestigen als die 9mm klopt.[/https://youtu.be/NuYqL-uzMes


Is in bestelling , verwacht ca 2-3 weken
 
Laatst gewijzigd:
De emotie is inmiddels wel een beetje uit het debat. De posities zijn ingenomen en er heerst een ongemakkelijke vrede behoudens wat schalks incidenteel heen en weer schieten.
 
De emotie is inmiddels wel een beetje uit het debat. De posities zijn ingenomen en er heerst een ongemakkelijke vrede behoudens wat schalks incidenteel heen en weer schieten.

Die emotie komt snel weer terug als de MS1 mk2 toch weer een kut werkende portamento blijkt te hebben en de lfo nog steeds niet aan de sequencer snelheid kan worden gekoppeld.

Moet je nagaan als die Toro niet eens je speakers sloopt en dan heb je ook nog de edge, de drummer for another manufacturer, direct gejat van Mogue....

Als de envelopes van de p800 maar beter klinken dan die van de gligli mod grrrr

Nee, die emotie dip was maar tijdelijk, die voel ik al weer opborrelen

:D
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Je mening maar blijven herhalen is op een bepaald moment gewoon bloedirritant. Beetje zelfkennis doet zwijgen :)
 
Dan heb je wel Ballen
Met alle voors en tegens m.b.t. Behringer ben ik wel content met het gegeven dat je voor praktisch hetzelfde geld i.p.v. een software plugin een hardware apparaat kunt kopen en muziek op die manier weer tactieler wordt, creatiever, meer exploratief, happy accidents. Op die punten kan ik ze niks anders dan toejuichen.
 
Al die Behringer aankondigingen beginnen inmiddels sterk de indruk te geven dat er iemand in hun graphic design afdeling helemaal dol is gedraaid
en op eigen houtje allerlei verzinsels aan het photoshoppen is en de wereld in slingert 8o):D

Ik ken een paar mensen op FB die ook elke dag een stortvloed aan posts lanceren met allerlei plaatjes & stuff, 'n soort incontinentie :o:

Dat 'Spring' logo is wrsch. (& uiteraard) 'inspired by', 'k heb nog ergens een of ander booster-DIY-kit doosje liggen dat meen ik de oorsprong kan zijn. Niet Heathkit, maar zo'n soort merk.
 
Al die Behringer aankondigingen beginnen inmiddels sterk de indruk te geven dat er iemand in hun graphic design afdeling helemaal dol is gedraaid

Als die producten al niet binnen een paar maanden hier (F5-OCD) te vinden zijn, dan toch minstens hun prototype-afdeling.
 
Behringer 2-XM
Zie ik ook wel zitten
IMG_4321.jpeg
 
Back
Top