Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

De grafisch vormgever bij Behringer mag wel eens ontslagen worden met die onzienlijke opgedrukte donkerblauwe sci-fi opdruk. Wat is er nu zo moeilijk aan een strak zwart of wit paneeltje met een degelijk lettertype.

"Unleash the full potential of your sound with Swords, the dual filter module inspired by Mutable Instruments Blades."
Ah ok das mooi.
In het filmpje hoorde ik ze niet erover.

:)

Gaat wel met een rap tempo nu, komt nu iedere week wel iets nieuws naar buiten.
Ben benieuwd wat ze met de kerst naar buiten brengen.

... of anders de 1601 sequencer.
Die was ik alweer helemaal vergeten!
Waarom zou dit zo lang duren, het is niet de eerste keer dat ze een sequencer bouwen. Wellicht dat ze nog iets anders gaan maken wat er goed bij past?

De grafisch vormgever bij Behringer mag wel eens ontslagen worden met die onzienlijke opgedrukte donkerblauwe sci-fi opdruk.
1733407945280.png

En dat vlak voor de feestdagen ...

Ik heb de Maths kloon van Behringer binnen, alles voelt stevig aan en ik had al een originele Maths maar het ziet er keurig uit, schroefjes aanwezig en een quickstart guide met beschrijving van de funkties en installatie, layout tekening met beschrijving/uitleg van de knoppen en overzicht van rise en falltijden van channel 1 en 4 plus tips hoe channel 1 t/m 4 verder gebruikt kunnen worden in 9 Europese talen en Japans en Chinees.
Zo'n boekje met uitleg en beschrijving zat er bij die van Make Noise niet bij, steeds meer fabrikanten laten boekjes achterwege, dat doen ze goed bij Uli en mag ook wel 'ns gezegd worden.

Ik denk dat ze met dit spul zich ook op beginners oriënteren, die zullen niet 123 329 euro spenderen aan iets waar ze nog totaal geen sjoegah van hebben.
Niet alleen voor beginners want waarom zou iemand die al een tijdje bezig is persé de originele moeten hebben?
Als die van Behringer een prul is dan zou ik het begrijpen maar deze kan je gerust kopen behalve als je een die hard fan bent van originele merken.
Eurorack is al een dure hobby op zich dus als je niet een topsalaris hebt dan de de som gauw gemaakt en dan is zo'n rackje met wat van die Behringer klonen die op dit moment uitkomen best een mooie keuze.
Trouwens; de Arp 2500 serie en de andere oudjes (system 55 en 100 series) heeft ie voor iedereen bereikbaar gemaakt en ze klinken goed, dus wat mij betreft kan iedereen rustig wat modules van Behringer kopen.
Tip Top maakt nu ism Buchla ook de 200 series voor iedereen bereikbaar en daar zijn mensen ook happy mee, het is alleen maar goed dat dit soort dingen gebeurt.

Behringer MS5 is binnen.

qua geluid, wow, super, kan niet anders zeggen, heel veel sweetspot en erg SH5 a-like.

Alleen jammer dat ze 2 verschillende caps hebben gebruikt voor de sliders, er zijn met witte streepjes en net niet witte streepjes. Beetje vreemd. Maarja, het blijft Behringer natuurlijk.

Back