Tracks; Dark side of dance. En; Cyberfights - all for nothing

Mooi hoor ! Luistert lekker weg..

Maar vind je 7 euro niet wat veel voor 5 nummers ? Ik vroeg destijds 5 euro voor 32 nummers, een dubbelaar namelijk.. Gloomy heeft alles gratis gemaakt. Heeft geen zin om er geld voor te vragen.. zéker als je 100x je bank en Paypal hebt gecontacteerd omdat je niet werd uitbetaald, ik heb het maar opgegeven.

Alles goeds Robi ! :okdan:

Gloomy.
 
Lekker bezig Robi! Ik heb ze allemaal geluisterd en heb het meest genoten van Ancient City. Mooie track! Ik vind dat je producties altijd mooi open klinken, ook al zijn niet al je nummers altijd helemaal mijn smaak.
 
Hey Robi,

De eerste vond ik zeer mooi, ik heb 'm ook meteen geliked.
De tweede werkte op mijn zenuwen met die eeuwig durende percussie, dus ik heb 'm afgezet, want ik wil met een goed gevoel de dag beginnen.. No hard feelings of course, gewoon een kwestie van smaak.. enne, wat ben jij creatief de laatste weken, zeg :)

Groetjes,

Gloomy.
 
hoi Gloomy,

Heel erg bedankt.
Die 1e (In Wonderland) is ook wel wat meer favoriet bij mij.
Free spirit of Africa is eigenlijk wat omslachtig tot stand gekomen.
Eerst had ik zelf djembe ingespeeld, maar vond dit toch wat te rommelig klinken.
Later heb ik er nog drums onder gezet.
Al met al een heel gepriegel om er iets leuks van te kunnen maken.
 
Hey Robi,

In Wonderland: Vooral in begin stuk voert de fx teveel de boventoon (ik snap op zich wel dat dat bij het thema van het nummer hoort), ik zou de drums iets meer op de voorgrond zetten, die klinken nu wat ielig naar mijn oren. Misschien wat meer compressie erop zetten en wat eq-en. Ik vind de fx wel leuk btw. De chord-progressie (1:47) doet me aan een old-skool 90-ties nummer denken (I suck at remembering names), wel lekkere sound die synth.

Free Spirit Of Africa: de djembe is lekker ingespeeld, maar ook in deze track vind ik de FX teveel de boventoon voeren. Door die vele reverb is de bass is nauwelijks te horen. Misschien kan je ook iets meer varieren met het achtergrond ritme. De kick is zo te eentoning en dat is jammer, want daardoor klinkt het toch wat saaiig

Dus voor beide tracks geldt wat mij betreft dat eea nog een beetje beter in balans gebracht kan worden.

BTW, kan je je tracks niet gewoon beter in een nieuw draadje posten? Dat geeft wat meer overzicht.
 
hoi Fifth boit,

Het klopt inderdaad dat de FX te veel de boventoon voeren.
Bij de track In wonderland herhalen de samples zich ook iets te vaak (bij nader inzien).
En bij Free spirit of Africa heeft de reverb teveel de overhand.
Erg jammer.

Wat betreft een eigen draadje; daar heb je wel gelijk in.
Heb echter al zoveel geopend; komt ook door de vele tracks die ik de laatste tijd maak...
Zal er toch even op gaan letten!
 
Je maakt erg gevarieerde muziek. Dat vind ik knap.

Feedback van In Wonderland > lekker dans trackie, fijne variatie en de melodie mag ik ook wel. Vooral dat hoge synthje vind ik tof. Goede afwisseling in de bassloop ook.
 
Dark Side Of Dance en In Wonderland waren overduidelijk favorieten. Je maakt inderdaad gevarieerde muziek. Lekker man!
 
Back
Top