• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack Case & modules ruil

Dijk1983

Stamgast
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
269
Omdat ik meer tijd op modulargrid & verkoop plaatsen besteed dan ik aan muziek maken doe gooi ik deel van mijn eurorack eruit en ga ik kleiner wonen.
De volgende items komen daardoor beschikbaar:

- Tiptop Mantis groen. In zeer goede staat. Een half jaar oud en alleen thuis gebruikt.
Liefst ruilen tegen een kleinere case van max 104 HP, powered en minimaal 53 mm diepte.
Bijvoorbeelde de Intellijel 4u case, Rackbrute 3u of MDLR cases
Vraagprijs 275,-

- Intellijel Metropolis. 2dehands overgenomen en heeft wel wat rackrash.
werkt prima en beschikt inmiddels over de laatste firmware. Inclusief originele doos
Vraagprijs: - 450,-
Ruilvoorstellen: Eowave Fluctuations Magnetiques, Xoxbox Aluminium of doe een voorstel

- Mutable instruments Anushri + I/O expander. 2dehands overgenomen met lichte rackrash. Draadje I/O module moet vastgezet worden, klein klusje voor de DIY-er.
ALLEEN RUILEN voor desktop versie (mag ook Anookum zijn)
 
:slotje:
Deze kan wel dicht. Ik maak even een nieuw draadje aan met wat meer overzicht
 
Back
Top