Hx2 & e-Gloomy-nations - All Aboard - (Radio Edit)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.091
Locatie
België
:D

Hi, the track you listened here :

https://soundcloud.com/gloomer2000/hx2-e-gloomy-nations-all-aboard

is an extended version :P

I made a Radio Edit for it.. It's very short, only 2'56". But I can't imagine how powerful it sounds. Thank you for all the feedback on our previous "All Aboard", thanks for listening to this new version. Special thanks to Hx2 !!

Listen to it here :

https://soundcloud.com/gloomer2000/hx2-e-gloomy-nations-all-aboard-radio-edit

SPREAD LOVE !!

Peace y'all !

Gloomy 8)

Ik ben écht benieuwd wat jullie ervan vinden.
Hij is heel erg powerful geworden, je herkent 'm bijna niet.

Vele groetjes,

Gloomy.
 
Hey Gloomy, ik heb je tracks nog een paar keer geluisterd. En ik ben het met Robi eens, ik prefereer ook de langere versie. Ik kom dus op mijn commentaar terug, nix mis met die uitbouw aan het einde, mijn brein moest het blijkbaar eerst eens allemaal verwerken :P. Top!
 
Hey, dank jullie wel jongens :halleluja

Ja, er zijn al een paar mensen die vinden dat de langere versie beter is, de korte versie heeft nog heel veel van de goeie ouwe Gloomer weg.. redelijk druk dus, met ontzettend veel automations op effecten.

I'm happy now :D

THNX !
 
Dank je wal makker, dat krijg ik idd steeds meer en meer te horen.. Misschien verander je van gedacht als je de volgende video presentatie bekijkt, die ik net uploadde op Youtube :




Thanks 1NC1N :okdan:
 
Enne, wat denken jullie van de video ? De boodschap is lang niet zo duidelijk als de video van de extended versie, maarja.. Jullie begrijpen me wel :D

Laat ajb wat weten allemaal :eureka:

:koffie: .. Deca :peukie:
 
Vanaf 1.49 gebeuren er wat dingetjes die een beetje het ritme lijken tegen te werken.. Bewust?

Verder afgezien van het Belgisch nationalisme, weer een leuke clip! :-)

Cheers :koffie:
 
Bewust?

Verder afgezien van het Belgisch nationalisme, weer een leuke clip! :-)

Cheers :koffie:

Hey Boheman, thanks man, doet deugd !

Ja, bewust.. Ik wou er wat oude Gloomer-invloeden tussen steken..

En ja, de hele EDM is ontstaan door New Beat.. ontstaan in België, dus ik ben best wel trots op Belgische EDM.. En als Trump zegt : "Belgium is a nice city", dan is het tijd om er wat aan te doen 8~

Dank je, mijn beste en hou je goed !

Gloom.
 
Het stuk vanaf 01.45 minuut knalt als een dolle, goed gedaan Gloomy! Wel zou van mij de kick een stuk dikker mogen in een knalnummer als dit, dat zou de track nog een stuk vetter maken denk ik.
 
Vanaf 1.49 gebeuren er wat dingetjes die een beetje het ritme lijken tegen te werken.. Bewust?

Verder afgezien van het Belgisch nationalisme, weer een leuke clip! :-)

Cheers :koffie:

Die dingetjes zijn o.k. alleen verbaasde ik me er wel een beetje over dat de lage grondtoon vanaf dat moment welhaast onhoorbaar was geworden of vergis ik me nu daar in?
 
Het stuk vanaf 01.45 minuut knalt als een dolle, goed gedaan Gloomy! Wel zou van mij de kick een stuk dikker mogen in een knalnummer als dit, dat zou de track nog een stuk vetter maken denk ik.

Nog dikker ? Haha.. de ene zegt dit, de andere zegt dat.. Ik ga gewoon op mijn gevoel af, en dat voelt goed ! De kick is trouwens dezelfde als de extended version.

Thanks funk, blij dat je'm goed vindt :okdan:
 
dat de lage grondtoon vanaf dat moment welhaast onhoorbaar was geworden of vergis ik me nu daar in?

Ik denk dat alles wat je hoort, wel bewust zo gedaan is hoor.. of is het een kwestie van mixen en masteren ?

Thanks Pepertje :)
 
Back
Top