• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KORG MS2000

REZ808

Nieuwkomer
Lid sinds
17 juni 2011
Berichten
20
hey synthheads,

Ik moet met pijn in mijn hart mijn geliefde MS2000 verkopen door plaats te kort. Ze heeft alijd in een rookvrije ruimte gestaan en heeft de laatste jaartjes in een kast gelegen droog en bedekt. Ze is in een zeer goede staat, ook esthetisch . 80% factory originele factory presets + 20% percent complexe en ambient pads presets, etc.. , Factory presets krijg je als back up samen met 180 custom presets in .sys bestanden

Geweldige synth voor sound design alsook performance met bijna alle parameters direct tweakbaar,etc, zie beschrijving :

Polyphony - 4 voices
Oscillators - Analog Modeling Synthesis System: 2 osc. plus 1 noise generator (8 waveforms: sine, tri, saw, pulse, human voice and 64 DWGS waves)
LFO - 2 LFOs with sample and hold
Filter - High and band-pass (12dB), low-pass (12 or 24dB) with resonance and ADSR
Effects - 3 types modulation, 3 types delay, EQ, vocoder, 6 pattern arpeggiator
Keyboard - 44 keys with velocity (rack has 16 emulated keys, no velocity)
Memory - 128 programs
Control - MIDI (2-parts)

VRAAG VOOR FOTOS, ik zal deze mailen

Prijs : 420€
 
Back
Top