Behringer MS-101 (SH-101 remake)

Misschien kunnen ze ook een Synthi clonen anders?
 
Lol. Oh man toen Roland zijn boutique synths lanceerde dacht ik dat het zoiets ging worden wat behringer nu doet. Maar ja zo zie je het. Iemand anders moest het doen. Kijk nou ook naar de 808. Echt top van Behringer moet ik zeggen!
 
Ik weet niet wat ik er van moet denken... Maar ben zeker dat ik het bij mijn Roland SH01A ga houden. Er is iets aan al die namaak van Behringer die mij gewoon niet bevalt (heeft niks te maken met morele waarden of zo...)
 
Ik weet niet wat ik er van moet denken... Maar ben zeker dat ik het bij mijn Roland SH01A ga houden. Er is iets aan al die namaak van Behringer die mij gewoon niet bevalt (heeft niks te maken met morele waarden of zo...)

Ik ga ook mijn pro-one, 808, svc-350 en sh-101 houden maar ga zeker kijken welke behringer clones leuk zijn om er bij te hebben :-)
 
Eindelijk iemand die het begrijpt! Thx Uri!!!!.
Het werd nou eens eindelijk tijd dat iemand die elitemarkt met te hoge prijzen doorbrak in deze handel. Dit zijn leuke tijden!!!!!!! ; }
 
Als je de video bekijkt op 0:39 dan zie je de resonantie slider.

Volgens mij was die opmerking cynisch bedoeld... Deze demo gaat nergens over met alle waveoforms vol open, de cut off ook en de resonance op nul. Die FM optie kwam ook nog niet helemaal uit de verf, dus ben wel benieuwd naar een betere demo. Ik hoor hier ook nog niet echt die typische 101 sound waar ik enorm fan van ben.
 
leuke synth.

hoeveel verschilt een pro one van een P5 dan alleen de 4 andere stemmen?
 
Naast de prachtige kachel in zijn huis wil ik de ms-101 wel naast mijn sh-101 parkeren. Behringer wanneer komen er fanshirts!!! Love my deepmind
 
Gaaf,vraag me wel af hoe die zal klinken en dus of ze het Roland filter ook goed hebben kunnen namaken.
 
Het tempo waar Behringer synths uit brengt is echt niet te geloven! Demo klinkt wel nergens naar, in ieder geval niet zoals een SH-101. Maar het is een prototype dus we zien wel als het klaar is.
 
Yes , full size ! Als deze in de buurt komt van het origineel dan koop ik hem zeker. Altijd al een SH 101 willen hebben maar altijd wat prijzig gevonden.
 
Back
Top