Andere hobbys?

Je muziek...roeping...gaan afzetten tegen modeltreinbanen is niet de meest gelukkige keuze. Hoe meer je je in de modeltreinhobby verdiept, hoe kleiner de verschillen met modulaire synths worden:

-je bent met elektronica bezig die je moet patchen
-je bent met sequencers bezig (automatisering) of juist manueel (yardwork)
-je bent creatief bezig (decor) en artistiek (backdrops schilderen)
-er zit een verzamelaspect in
-je moet constant nieuwe cases timmeren (vitrines) omdat de vorige vol zit
-je loopt er op leeg

Kortom, als we eerlijk zijn is een modulaire synth gewoon een verticale treinbaan.
 
M'n andere liefhebberij; 100% custom, 80% zelf ontworpen en geproduceerde onderdelen, alles 5-assig CNC uit 7075 aluminium of Titanium Grade 5, motor 200cc DOHC Supercharger met Nitrous Injection en droge 6 plaats Slipperclutch. Maar dit zegt de meeste waarschijnlijk helemaal niks haha. De lijst met specificaties is eindeloos en zal ik jullie verder niet mee vermoeien... Hier komt ook m'n SF naam vandaan; Takegawa, een vintage Honda Monkeybike tuningmerk uit Japan, dat me ooit geïnspireerd heeft zelf aan de slag te gaan.
Wat vet zeg! Heb je een website oid over je project?
 
Hier nog een enigzinds noodzakelijk hobby. Hobby`s die ik zoveel mogelijk probeer te combineren. (beeld / geluid / synth e.d.)
Maar het is eigenlijk een bijna onvrijwillige hobby is omdat ik daarmee ook officieel te boek sta, bij de gemeente.
En toch de hobby wel leuk vind. (bijna tegenstrijdig)
Voor m`n werk heb ik wel wat keer in de schemerloods-WiltonFeyenoord gewerkt. Daar was het ook altijd vrij donker. Zo ook bij mij Daarom kon ik alleen foto`s maken en geen bewegende film vanwege de belichting.
Hoewel ik het een slecht filmpje vind verbaas ik me er over dat het nog zoveel bekeken is.

Zo was ik het al met klinkske er over eens dat we beiden geen groot ego hadden.
Hobby knutselen lassen.
 
Niet echt een hobby op zich, maar voor mijn 'creatieve uitingen' leer ik momenteel omgaan met nieuwe materialen en technieken.
Dat wisselt van filigraan en papier maché tot houtbewerking en leren omgaan met cirkelzagen.
Afgelopen week heb ik met latex een mal gemaakt en beton gegoten en een volgend doel is het leren omgaan met een naaimachine.
Het is vooral dit aspect dat ik er zo leuk aan vindt.

In mijn laatst voltooide project (eigenlijk een tussenproject) moest ik met hout aan de gang en combineer ik de principes van tensegriteit en spontane synchronisatie.

 
Back
Top