• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Voyager Electric Blue

Future Funk

Ouwe rot
Lid sinds
28 juli 2007
Berichten
804
Moog Voyager Electric Blue te koop. Heeft enkele kleine beschadegingen aan het hout. Dat kan makkelijk met een likje verf worden opgelost. Het heeft mij nooit gestoord. Verder is de Moog optisch in zeer goede staat. Hij is een paar jaar geleden geserviced waardoor hij technisch ook 100% is. De Moog heeft niet het zoemende geluid wanneer je de achtergrond verlichting aan hebt, iets waar vele Voyagers last van hebben. Hij is uitgerust met het laatste O.S. Je krijgt er van mij de Soundeditor gratis bij ter waarde van 80 euro. Vaste prijs van 2000 euro. Geen inruil. Kan worden opgehaald in Groningen stad. Kan ook worden verstuurd op kosten van de koper.

Zie ook mijn andere advertenties:
- Roland TB-303 voor 1900 euro
- Roland TR-707 voor 350 euro
- Akai MFC 42 filter voor 600 euro
 

Attachments

  • Voyager 1.jpg
    Voyager 1.jpg
    52,1 KB · Bekeken: 136
Back
Top