Cave Sessions: Live Techno Jam

Luctae

syncopaat
Lid sinds
6 juni 2010
Berichten
1.282
Locatie
't Gelders Eiland
Oi! Een nieuw trekkie uit mn cave... Ik begin me helemaal thuis te voelen in de melodische techno. Zowel in het luisteren naar, als het maken van...

Geniet ervan, of niet! :mega:

 
heel heel erg mooi, je kunt er echt wel wat van. Eén minpuntje : de basslijn is de hele tijd hetzelfde, geen variatie.. is wel een beetje jammer. Anyway, great ! Good luck ! :)
 
Knap gedaan en jaloers op je ergonomische setup. Bas is wel erg prominent en idd meer variatie zou geen kwaad kunnen, maar dit live doen is al ingewikkeld genoeg, denk ik. Ik zou de draad kwijtraken. Ook qua sounds/mix klinkt het goed. Ook leuk om te zien wie er nou achter zo'n gebruikersnaam "schuil" gaat...
 
Gaaf gedaan wederom, echt leuk die filmpjes! En je hebt je set nu door een derde laten filmen, zie ik, is nog leuker want toch wat dynamischer weer.

Ik vind het trouwens echt knap wat je doet in zo'n live set, ik zou echt peentjes zweten als ik zoveel dingen tegelijk moest doen cq. in de gaten moest houden. De muziek zelf klinkt gewoon goed en vind ik erg prettig om te luisteren. Ook daarom deze keer weer een welgemeend "lekker bezig!!" van mijn kant.
 
heel heel erg mooi, je kunt er echt wel wat van. Eén minpuntje : de basslijn is de hele tijd hetzelfde, geen variatie.. is wel een beetje jammer. Anyway, great ! Good luck ! :)

Lekkere sfeer, mooie geluiden:okdan:
Mag wel nog wat meer variatie hebben

Knap gedaan en jaloers op je ergonomische setup. Bas is wel erg prominent en idd meer variatie zou geen kwaad kunnen, maar dit live doen is al ingewikkeld genoeg, denk ik. Ik zou de draad kwijtraken. Ook qua sounds/mix klinkt het goed. Ook leuk om te zien wie er nou achter zo'n gebruikersnaam "schuil" gaat...

Nu ik het zo terug luister... jullie hebben wel een punt. Ik ben voor de volgende track wat dieper de sequencer van de Analog Keys ingedoken en zal wat meer variatie aanbrengen...

Gaaf gedaan wederom, echt leuk die filmpjes! En je hebt je set nu door een derde laten filmen, zie ik, is nog leuker want toch wat dynamischer weer.

Ik vind het trouwens echt knap wat je doet in zo'n live set, ik zou echt peentjes zweten als ik zoveel dingen tegelijk moest doen cq. in de gaten moest houden. De muziek zelf klinkt gewoon goed en vind ik erg prettig om te luisteren. Ook daarom deze keer weer een welgemeend "lekker bezig!!" van mijn kant.

Thx! Ik moet ook wel zeggen dat het maken van deze 'live sets' één grote leerschool is (wel een hele leuke) naar het vinden van een flow, waar wat logica in zit voor mijn hersens, zodat ik me daar een beetje aan kan vasthouden voor de komende tracks en ik niet maanden bezig hoef te zijn met het wiel opnieuw uitvinden. Dat lukt steeds beter nu ik meer met hardware aan de slag ben, het beperkt en tegelijkertijd stimuleert het de creativiteit...


Wat een heerlijk sfeertje zeg.
Dit spreekt mij zeer aan!

Thx man, fijn om te lezen!


Goeie sessie, kunnen we ook iets met wat meer tempo verwachten binnenkort? :)

Dank! Goeie vraag... op het moment ben ik me vooral aan het focussen op iets langzamer (zoals deze track). Dat maakt dat er wat meer ruimte is voor lange reverbs en delays (waar ik enorm fan van ben), het geeft het een wat meer ambient randje met het repetetieve van minimal techno. Het is voor mij helemaal de sweetspot. Ik heb lang gezocht naar wat nu mijn eigen sound is en heb een heleboel geëxperimenteerd met verschillende stijlen. Sinds de laatste paar tracks heb ik eindelijk het idee mijn stijl een beetje te vinden...

Dus.. ik verwacht het niet voorlopig :engel:
 
Back
Top