medemuzikant

SCD

Gearlust [on]
Lid sinds
16 november 2002
Berichten
1.941
Toch maar s proberen: ik zoek iemand om "live" muziek mee te maken en op te nemen. Vooral voor de lol, maar ondertussen stiekem ook wel een beetje jagen naar kwaliteit.

Ben zelf erg van de melodieën en sequences en het zoeken naar mooie, unieke, sounds maar ben ronduit slecht in drum tracks en opnemen/mixen is ook niet mijn hobby :frons:

Het lijkt mij dus wel een mooi experiment om nog iemand in de (home)studio te hebben die (gedeeltelijk) het omgekeerde probleem heeft en dus goed aanvult.
Ik denk aan bijv. Één keer per week of per twee weken als het klikt

Ik heb voldoende hardware (een paar uitstekende mono analoge synths en eurorack) en software (Spoectrasonics Omnisphere en Trillion, GForce Mtron, Toontrack Superior, enz. enz.), goeie monitors en werk met Ableton / Push 2 als DAW.

Stijlen (heel globaal): Jarre, Tangerine Dream (pre 1986), oudere Kraftwerk maar ook moderne(re) dingen als Blanc Mass, Fuck Buttons, Boards of Canada, Alessandro Cortini, Recoil, Massive Attack etc. Ben ook gek op post-rock: en ben in synthesizer muziek dan ook niet bang voor distortion en laag :D

Géén dance/trance svp.

Het hoeft ook niet perse tot synthesizers beperkt te blijven. Gitaar, bas, akoestische drum (samples): allemaal prima.

Wie durft eens een (uiteraard geheel vrijblijvende) poging te wagen? Leeftijd doet wat mij betreft ook niet terzake. Ik woon in Zutphen.

Reacties svp via email: bjgerkes@gmail.com
 
Last edited by a moderator:
Back
Top