Serge diy

Wow, mooi zeg! Is dat een zelf gebrouwen aluminium frontje?
 
Je bent leuk bezig! Het kriebelt bij mij ook enorm om een Serge/Cgs te maken. Zal alles stripboard worden en en 6u formaat. Misschien maak ik het zoals die zwarte modcan's of mijn eigen ontwerp. De originele Serge layout vind ik wel mooi, maar ook verwarrend/cryptisch. Alvast mijn excuses aan de puristen...
 
Als je eenmaal doorgebroken de lay-out heel simpel hoor
Ik vind 8u juist wel lekker niet te groot, maar net wat meer synth aan je vingers maar vooral leuk om zelf te knutselen
 
Om iets toe te voegen... ik heb zeer positieve ervaringen met Elby Design! Heb zelf een Euro Serge gebouwd - zie foto - en geen problemen tegengekomen!
Alles snel uit Australie gekregen.
(en nog wat Doepfer ver-euroserged;-)
IMG_1279.JPG
 
Heel cool!
Welke doepfer heb je ge-serged?
euro Serge zelf in elkaar gezet?
ik wacht nog op mijn elby bestelling, maar mijn panels van loudest warning zijn binnen en erg mooi
 
Op de tweede rij van onder 2 Low Pass gates voorzien van de juiste kleurtjes en knoppen ;-)
 
Ha nice!
Zou een passive lpg ook te “bananen” zijn? En werken met Serge?
 
Zijn de Loudest Warning panels nu dezelfde maat als Random Source?
 
Zelfde grote zou kunnen, maar LW boord de schroef gaten naar de doepfer maten zodat je het in gewone eurorack rails kunt hangen
 
Tis gelukt met de benjolin, soms nog wel wat gekke kuurtjes, maar dat komt vast goed
 

Attachments

  • FFC48AB3-CD38-41F6-A899-DE77E3DAF785.jpeg
    FFC48AB3-CD38-41F6-A899-DE77E3DAF785.jpeg
    25,6 KB · Bekeken: 106
Nice, maar een audio input op de vcf was een simpele mod geweest. De vcf is net het leukste van de hele benjolin.
 
Als je zegt hoe, kan ik het misschien nog toepassen of extra module(tje) ernaast maken
 
Back
Top