OBS icm Motu 828mkii

kobuz

Ouwe rot
Lid sinds
11 oktober 2012
Berichten
3.302
Locatie
Eindhoven
Voor het opnemen en streamen van dj sets gebruik ik al een tijd lang OBS op mijn iMac. Open source en werkte altijd top icm met een focusrite 18i6. Nu wil ik graag mijn motu kunnen gebruiken, zodat ik niet meer de focusrite steeds uit de kast moet halen, maar daarmee krijg ik het niet voor elkaar om geluid in OBS te krijgen. Ik heb soundflower geprobeerd, maar daarmee krijg ik het ook niet aan de praat, daarnaast zet ik liever ook geen extra programmaatjes op mijn mac om dit werkend te krijgen.

Is er hier misschien iemand die het wel lukt om een Motu aan OBS te koppelen zonder extra drivers?
 
Apart, ik kan gewoon bij een scene als bron audio-invoer apparaat selecteren en als apparaat een van de uitgangen van m'n motu 1224.
 
Weet je toevallig of je een oudere versie gebruikt? Want zo simpel als je aangeeft dat het werk zou ik inderdaad ook verwachten, maar helaas
 
Laatste versie OBS in Windows, maar misschien komt het door een andere versie van Motu drivers?
 
Ah, ja daar ligt dus het probleem, ik zit op een mac. Blijkbaar gaat windows anders om met de audio routings en is het op een mac lastiger. Beetje jammer, meestal is dat andersom ;)

Bedankt voor het checken in ieder geval!
 
Back
Top