Beste sample-based drum-computer met grid sequencer?

Electribe2 is erg leuk idd.. Beetje basic en nog wat dingen die ook verbeterd zouden kunnen worden. De FX staartjes die stoppen bij het switchen van een pattern bv.. geen 32e kunnen recorden maar hoge fun factor..

Ik dacht dat je ook bekend was met een RS7000 toch.. ik vind dat zo een top ding.. helaas dat je iedere keer moet stoppen bij bepaalde handelingen net zoals de RM1x maar de mogelijkheden die de RS en RM1x bieden qua sequencen zijn gewoon ongekend.. misschien dat Uli er nog eens een re-issue van kan bakken. :D

idd ben "groot geworden" met de RM1x, en die sequencer vind ik heel fijn. Tis dat de RS7000 zo'n bakbeest is en (te) oud is, dus idd op zoek naar iets compacters voor sample-based sequencing met met name de focus op drumsequencing, maar wel met dezelfde soort workflow (en zeker zonder te moeten stoppen elke keer LOL).

Tot nu toe lijkt de electribe sampler 2 het meest in de richting te komen, maar de digitakt zal ik ook een keer moeten testen. ESX-1 SD is ook nog steeds interessant, maar ik lees enge dingen over de sample-management daarop?
 
Back
Top