Welke mic om spraakbesturing op te vangen vanuit de hele woonkamer

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
Oké, niet echt synth gerelateerd maar ik wil graag een goede mic om mijn media pc instructies te geven. Ik gebruik nu een oude PS3 webcam als mic en die werkt wel, maar ik moet nog wel eens instructies herhalen.

Ik ben opzoek naar ik denk een omni directionele mic omdat ik vanuit de hele woonkamer en aangrenzende keuken instructies wil kunnen geven.

Ik heb al gekeken naar video conferentie mics maar wat ik uit ervaringen lees werken die alleen oké als je aan een tafel zit waar de mic op ligt, begrijpelijk en dat zoek ik dus niet. Wellicht kunnen mic kenners hier mij voort helpen, het mag heel simpel zijn. Mic plaats ik op het tv meubel.
 
Ik ben nu aan het testen met de headset van de PS4 welke nu op het tv meubel ligt en gek genoeg heb ik zittend op de bank (een afstand van 4 meter) en zelfs vanuit de keuken nu al behoorlijke resultaten. De resultaten houden wel op zodra er op normaal niveau muziek begint te spelen, Cortana hoort mij dan niet meer. Dus iets wat nog ff flink beter is moet niet al te moeilijk zijn dacht ik?
 
Back
Top