Roland Juno DS - versie 2.0 update

We zullen er maar extra proberen van te genieten want naar aloude Roland gewoonte zal dit ook meteen de laatste update zijn.
 
PM090.jpg


Proost! :mega:
 
Waarom staat dit eigenlijk op de voorpagina ?
 
Als ik vragen mag... Wat zijn nou de gebruikers ervaringen van deze bak? Al wat youtube bekeken maar vind dan niet de hoover geluiden bijvoorbeeld of moet je omdat te bereiken samples inladen?? Of zit ik een volledig verkeerde vergelijking te maken naar bijvoorbeeld de juno1/2???
Dank alvast
 
Het is zeker geen 'ouderwetse' Juno.

Zie het als een verzamelbak van Roland geluiden van de afgelopen 20 jaar. Aangevuld met een paar verbeterde samples voor de piano's.

De combinatie van die verzamelibg geluiden en een heel fijn toetsenbord ( DS88 ) samen met de mogelijkheden om samples af te spelen en de audio-file player is het voor mij een nuttige bak.

Veel programmeermogelijkheden en dat er nu multisampling mogelijk is samen met de verbeterde midi functies is het een ideale bak icm een laptop met daw en vsti's.

Ik kan met die combinatie (DS88 en laptop) alles doen wat ik wil
 
Het is zeker geen 'ouderwetse' Juno.

Zie het als een verzamelbak van Roland geluiden van de afgelopen 20 jaar. Aangevuld met een paar verbeterde samples voor de piano's.

De combinatie van die verzamelibg geluiden en een heel fijn toetsenbord ( DS88 ) samen met de mogelijkheden om samples af te spelen en de audio-file player is het voor mij een nuttige bak.

Veel programmeermogelijkheden en dat er nu multisampling mogelijk is samen met de verbeterde midi functies is het een ideale bak icm een laptop met daw en vsti's.

Ik kan met die combinatie (DS88 en laptop) alles doen wat ik wil

Echte Roland spullen is tot bouwjaar 199x oid. Juno D is geen.. echt Roland machine. Moet je zien als product van een soort submerk :)
 
Ik heb een DS88 en die is ideaal voor live gebruik. Een waarlijk zalig toetsenbord en alle klanken die je maar wil hebben voor een coverband. In combinatie met een Integra7 is mijn studio ook bijna ineens volledig bediend. Doe daarbij de V-Synth voor de echte synthgeluiden en het is af. Maar zoals ik al zei, ook de V heeft maar 1 update gehad, dat zal met deze niet anders zijn. En dat heeft niks met azijnpisserij te zien, die opmerking was totaal overbodig of kennis gevende van onwetendheid.
 
Roland is inderdaad niet scheutig met updates. Ik ben allang blij dat er een update aankomt. Had ik niet verwacht.
 
Back
Top