Synthforum Contest 2017 : De Uitslag

Gefeliciteerd SB-Six met de ere plek!

Ik heb net als Ricky-D te weinig tijd gehad om alles te beoordelen, maar deze track wel, en die is inderdaad erg goed.

Mijn plek is 40 geloof ik, iig niet de laatste plek he? :D
 
Ik heb ook weinig tijd gehad voor alle tracks om aandachtig te luisteren. Dacht dat we nog iets meer tijd hadden. Jammer, had nog wat stemmen liggen hier. Wel alles vluchtig geluisterd en man, man, man. Dit was weer een nivootje hoor! Zaten echt fantastische tracks bij! Gefeliciteerd SIX! En NAP, die van jou mocht er ook zeker zijn!
 
Gefeliciteerd SIX!
Het was een fijne collectie bij elkaar, ik heb er met plezier en soms vol verbazing naar geluisterd. Ook nog in het bijzonder dank aan Dreamer voor het bundelen van de tracks, want dat mocht toch ook nog wel gezegd worden ergens!
 
Super dit. Eerste keer meegedaan. Heel spannend, leerzaam, inspirerend. Doe zeker weer mee volgend jaar. Dank voor de stemmen en bovenal Gefeliciteerd SB-SiX!!
 
De teerling is geworpen. Rien ne va plus.
De uitslag van het Synthforum Contest 2017 is bekend.

Allereerst mijn felicitatie richting de winnaar: SB-SIX.
Maar dat maakt anderen in de lijst zeker geen verliezers.

Het gaat (wat mij betreft) zeker niet alleen om de "mooiste"/"beste" track.
De feedback van iedereen op alle tracks is wat mij betreft de werkelijke waarde van het SF Contest.

Ikzelf eindigde op 66...mijn geboortejaar...

Ik had ook niet de intentie of illusie om in de bovenste helft van de lijst te eindigen.
Die bovenste helft van de lijst gun ik vooral en van harte de mensen die hier meer tijd en moeite in hebben gestoken dan ik.

En de bovenste regionen van de lijst....
Da's toch het domein van de (semi)pro's en 'echte' muzikanten.

Allen dank voor jullie tracks, inspiratie, info, tips en feedback.
En happy synthing in 2018.
 
Een grote Dank U aan de eigenaars/moderators van dit forum om de wedstrijd te organiseren. En proficiat aan iedereen die gewonnen heeft (Top 10 ? ;-) .. en de rest van de stervelingen om meegedaan te hebben. See you again next year!
 
Gefelici SB-Six! De concurrentie was moordend. Ik durf in ieder geval niets meer te plaatsen hier, ha ha. Terechte winnaar en terechte top X. :)
 
Gefeliciteerd SB-Six! Ook heel veel andere leuke dingen gehoord, volgend jaar ga ik het gewoon weer proberen :okdan:
 
Back
Top