Synthforum Contest 2017 : De Uitslag

In mijn tijd kregen we nog geen gouden ster, we kregen slechts eeuwige roem en daar moest je het dan maar mee doen... :beard:

Gefeleciteerd SB-SIX en verder iedereen die hier aan mee heeft gedaan, heeft geluisterd en gereageerd. Voor mij is dit het jaarlijkse hoogtepunt van SF, jammer dat het weer voorbij is.
 
Gefeliciteerd allen en in het bijzonder sb-six! Grote dank ook aan de doktor L! Wat een werk moet dit geweest zijn. Hulde!
 
Gefeliciteerd allemaal, leuk om eens mee te doen. Andere jaren vond ik sf saai rond de jaarwisseling omdat alle topics ondergesneeuwd werden door de contest dus zelf maar mee doen maakt het een stuk leuker. Het luisteren en beoordelen van alle tracks was wel erg veel werk daar heb ik mij wel op verkeken.
 
Gefeliciteerd SB-six met de eerste plaats. Iedereen die heeft gereageerd en een stem heeft uitgebracht en bedankt, en voor de leuke comments. Uiteraard ook het mod team en Dr. voor het opzetten en onderhouden van deze contest !!
Groeten
Frans
 
Bedankt allen voor het inzenden/luisteren/stemmen en gefeliciteerd aan de winnaar(s).

Zelf verbaas ik me dat ik me in de top30 mag begeven dit jaar :D

Qua setup vond ik de contest eigenlijk wel goed geregeld, al had ik zelf tegen het einde net te weinig tijd om al m'n stemmen uit te kunnen brengen (heb wel alles beluisterd, maar dit was nog voor de stemronde).
 
Dank voor alle felicitaties!

Poficiat Stefan met je overwinning! Het was echt heel spannend, maar je inzending was goed genoeg voor de eerste plek dit jaar (in een veld met de nodige concurrentie). Welkom in het illustere rijtje van contestwinnaars en namens het forum gefeliciteerd met je gouden ster (mocht je je afvragen waar die ineens vandaan kwam) :).

Ook voor Von Naphoven felicitaties. Ik vond je inzending precies even goed :okdan:.

Heb altijd al een gouden ster willen hebben :mega: thanks!

Het was een spannende eindsprint, maar SB-SIX wist er op het laatste moment nét een stem meer uit te persen. Gefeliciteerd! :D Sowieso een hoop toffe inzendingen dit jaar, en ik denk dat de meeste van de wijzigingen die door zijn gevoerd dit jaar toch wel een positief effect hebben gehad op de contest.

Wat betreft mijn inzending bedank ik iedereen voor de stemmen en de veelal lovende commentaren en opbouwende kritiek.

En tot slot een speciaal woord van dank richting Dr Van Lansberg die namens het modteam weer het hardst aan de SF Contest kar getrokken heeft dit jaar.

Ja wie was die held eigenlijk? Volgens mij stonden we om 5 voor 12 nog gelijk?
 
Bij deze mijn respect voor allen die deelgenomen hebben en deze wedstrijd mogelijk maakten!
Ik vond dat er heel veel fijne inzendingen waren en heb naar alles met plezier mogen luisteren.
Dikke proficiat voor de winnaar, goed gedaan!
 
zie je nou wel!!!!! mijn moeder zei altijd dat je uitslag zou krijgen van al die electronische apperatuur in een veel te klein hokje die allemaal vol schadelijke stralingen zitten..... en met name dat alles altijd op 440 hrz gestemd moest worden baarde haar veel zorgen.. maar.. na die 30 jaar leef ik nog steedes, heb nergens uitslag alleen aambeien....
 
Nog nooit zo hoog gestaan in deze contest.:okdan:
 
Van harte SB-SIX! En bedankt iedereen voor het meedoen aan deze leuke contest. Het was een fijne editie met veel leuke inzendingen. Ik ben al lang blij dat ik in de bovenste helft van de ranglijst ben geëindigd... Ook hartelijk dank aan de organisatie!
 
Iedereen gefeliciteerd, speciaal SB-Six , heb zijn hele album geluisterd en dat is erg goed...:halleluja
Volgend jaar doen er hoop ik 150 mensen mee :D
 
Back
Top