Synthforum Contest 2017 : De Uitslag

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
De 16e editie van de Synthforum Contest zit erop. We hebben veel bekende maar ook een aantal nieuwe namen voorbij zien komen. En natuurlijk de nodige prachtige en boeiende inzendingen.

Dit jaar hebben we de opzet iets gewijzigd waardoor de stemronde 1 week heeft geduurd in plaats van de vertrouwde 2 weken. Maar dat is niet ten koste gegaan van de spanning. Tot letterlijk de laatste minuut was het erg spannend en niet duidelijk wie er met de eeuwige roem vandoor zou gaan. 1 allerlaatste stem heeft de doorslag gegeven. De beste Synthforum track van 2017 is gemaakt door SB-SIX. Van harte gefeliciteerd met deze overwinning en de eeuwige roem :halleluja.

Opnieuw dank aan alle deelnemers. We zien jullie graag volgend jaar terug.

De volledige uitslag:

01. SB-SIX - Disenthrall | 42 stemmen
02. Von Naphoven - Tripping Balls | 41 stemmen
03. sKeLeTvM - End of the day | 36 stemmen
04. Dr van Lansberg - No Control | 35 stemmen
05. Vleen - The Lonely Man | 33 stemmen
06. Marc - Sea of love | 31 stemmen
07. MacGyverGear - Allessie Confusion | 30 stemmen
08. synthiaks - Return to Jupiter 6 | 27 stemmen
09. Trigg - Rivals of Mars | 26 stemmen
09. Warehousegroove - Cover us with your big wings, vigil-keeping evening cloud | 26 stemmen
11. MatthewLeBlom - SFContest | 25 stemmen
12. bijlevel - Change | 24 stemmen
12. Payt - Stardust | 24 stemmen
12. Phochos - Gods Bathtub | 24 stemmen
15. Dozart - The Jolly Scene of Freakyness | 23 stemmen
16. virkaz - Time's Up! | 22 stemmen
17. DaviT - Feast of Midwinter | 21 stemmen
17. lowieken - Pastrami | 21 stemmen
17. ProtoHuman – Kathadin | 21 stemmen
17. Vink - Anschauung/Erinnerung | 21 stemmen
21. Dnomyar - Tees & Eet | 20 stemmen
21. Fles - New Model dub | 20 stemmen
21. Krek – Letters | 20 stemmen
21. murw - bounce | 20 stemmen
21. Tragmadat - Waar is iedereen? | 20 stemmen
26. 1V/oct - Fire, Ashes and Bent Steel | 19 stemmen
26. Dr. RiPsaw - Nebbia Alta | 19 stemmen
26. dreamer - Leaving Town (vox) | 19 stemmen
29. anoniempje - I am the Autist | 18 stemmen
29. RD-Productions - Analogical Evolutions | 18 stemmen
29. RFB - End titles | 18 stemmen
32. Bob123 - 9 seconds | 17 stemmen
32. Bombario - 100 miles under the sea | 17 stemmen
32. DungBeatle - Unstoppable Birth (of the AI) | 17 stemmen
32. Happy Elf – Far Away Long | 17 stemmen
32. pado 88 - You move me | 17 stemmen
32. Xclusive1983- Speurtocht | 17 stemmen
38. Slaveofthewave - Volcanic | 16 stemmen
39. Arv - Pod room | 15 stemmen
39. Hermax - Sky change | 15 stemmen
39. Monotron & Bathmutz - Werk 2 mixdown(2) | 15 stemmen
39. Robi - World of sugar | 15 stemmen
39. Tiny – Jamstrubation | 15 stemmen
44. bob303vs909 - Snowy Days | 14 stemmen
44. fas55 - Untitled | 14 stemmen
44. mv30 - prelude | 14 stemmen
44. Soul C - hulde aan het synthforum | 14 stemmen
48. chris-w - Glasslike | 13 stemmen
48. man-T - Doctor's orders rev | 13 stemmen
48. nonklist - de zeepschuimer | 13 stemmen
48. SKE - Cosmic Ray | 13 stemmen
52. deathspell - Timed Erase | 12 stemmen
52. rdilago – Michelangelo | 12 stemmen
52. Riky-D - Weer weg | 12 stemmen
52. Stephen - 856-A | 12 stemmen
56. Innisten - Just a kiss | 11 stemmen
56. KAOSKAOS - Freundschaft | 11 stemmen
56. peterdh – Chicago Dreams | 11 stemmen
56. rangerofficieel - Asjemedist | 11 stemmen
56. SirSickSik - It took a while | 11 stemmen
61. Alk - Monstertje | 10 stemmen
61. Fonograaf - 7e deel liveset | 10 stemmen
61. Rhodes - Full Circle | 10 stemmen
61. speen - model two | 10 stemmen
61. willem1958 - slowly but surely | 10 stemmen
66. Albino Scorpion - Signalviolett | 9 stemmen
66. Burp - Naive Intrig Coets | 9 stemmen
66. Kwurqx - Simply FM | 9 stemmen
66. nick1000 - Like You | 9 stemmen
66. The Big Ear - Good and willing slaves | 9 stemmen
66. Tralalaika: Apocalypse | 9 stemmen
72. Child of arT - Enemy of the State | 8 stemmen
72. John E Mitchell - Sample | 8 stemmen
72. MyJam - Das miTTen | 8 stemmen
75. Ernesto - No more lies | 7 stemmen
75. Klinkske - New Year Jam 2017 | 7 stemmen
75. planeetmkv - diefstal van het vuur | 7 stemmen
78. GentleG - The Truth | 6 stemmen
79. Egres - Far Away | 5 stemmen
79. harrewarre - First there was nothing and then there was music | 5 stemmen
79. Space chicken - too simple to make it easy | 5 stemmen
82. Rick8245 - Urbanized | 4 stemmen
83. PaulStroomer - Chained to the rhythm ringtone | 2 stemmen
 
Laatst gewijzigd:
ach jeesz jammer napper :D met die matige track van je
gefeli sb-six :) modular sounds he, daar kicken ze wel op
 
Gefeliciteerd:

01. SB-SIX - Disenthrall | 42 stemmen
02. Von Naphoven - Tripping Balls | 41 stemmen
03. sKeLeTvM - End of the day | 36 stemmen
04. Dr van Lansberg - No Control | 35 stemmen
05. Vleen - The Lonely Man | 33 stemmen
06. Marc - Sea of love | 31 stemmen
07. MacGyverGear - Allessie Confusion | 30 stemmen
08. synthiaks - Return to Jupiter 6 | 27 stemmen
09. Trigg - Rivals of Mars | 26 stemmen
09. Warehousegroove - Cover us with your big wings, vigil-keeping evening cloud | 26 stemmen

En SB-SIX uiteraard in het bijzonder.

Dank voor het geven van een stem aan nr. 11 :)
En dank voor het nemen van de moeite om te luisteren en geven van commentaar.
 
Proficiat SB-SIX ! En zonder grootmoedig te willen zijn : ook een proficiat aan alle deelnemers en het SF contest team. Lof voor ieders inzet, passie en toewijding. Uiteraard ben ik erg blij met de 3de plaats. Dank aan alle stemmers. Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om Dr. Ripsaw een hart onder de riem te steken. Ik begrijp absoluut niet hoe en waarom jouw bijdrage op n° 26 terecht kwam...had top5 moeten zijn.
 
Gefeliciteerd SB-SIX met de virtuele SF bokaal dit jaar :okdan:

idd. heel veel hele goede en kwalitatief hoge inzendingen dit jaar (hoopgevend voor de toekomst)

namens mezelf: Na 1,5 jaar muzikale stilte en wat opstart problemen toch nog in de top 10 terecht gekomen :halleluja *(doet een mens goed)

Iedereen bedankt :mega:
 
Gefeliciteerd sb-six.

Iedereen bedankt voor de mooie muziek. Erg inspirerend om al die verschillende ideeen te horen.
 
SB-Six van harte!! :okdan:

Daarnaast heb ik nog veel meer leuke, mooie en inspirerende dingen mogen horen.. dank daarvoor :)
En zelf ben ik uiteraard heel blij met alle feedback en stemmen die ik op mijn inzending heb gekregen.. :mega:
 
het was vroeg bij mijn eerste bericht hier, heb het in de anschauung thread zelf gezet, maar wie leest dat nog?
iedereen bedankt die de moeite nam om de track te beluisteren en vooral dank aan allen die de zeer bizondere feedback hebben gegeven. en; natuurlik dank voor iedereen die op anschauung/erinnerung hebben gestemd! mijn hoogste notering, tot nu toe..............

ik heb met veel plezier, de meeste tracks kunnen beluisteren. en; ik herhaal; vele bizondere en/of verrassende tracks gehoord. het verbreedt tevens je bandbreedte van stijlen, "procedures" (aanpak), de diversiteit is heerlik!
 
Laatst gewijzigd:
Poficiat Stefan met je overwinning! Het was echt heel spannend, maar je inzending was goed genoeg voor de eerste plek dit jaar (in een veld met de nodige concurrentie). Welkom in het illustere rijtje van contestwinnaars en namens het forum gefeliciteerd met je gouden ster (mocht je je afvragen waar die ineens vandaan kwam) :).

Ook voor Von Naphoven felicitaties. Ik vond je inzending precies even goed :okdan:.
 
Laatst gewijzigd:
Het was een spannende eindsprint, maar SB-SIX wist er op het laatste moment nét een stem meer uit te persen. Gefeliciteerd! :D Sowieso een hoop toffe inzendingen dit jaar, en ik denk dat de meeste van de wijzigingen die door zijn gevoerd dit jaar toch wel een positief effect hebben gehad op de contest.

Wat betreft mijn inzending bedank ik iedereen voor de stemmen en de veelal lovende commentaren en opbouwende kritiek.

En tot slot een speciaal woord van dank richting Dr Van Lansberg die namens het modteam weer het hardst aan de SF Contest kar getrokken heeft dit jaar.
 
Congratz SB-SIX! Terechte eerste plek! :okdan:

Ik heb een hoop mooie en afwisselende tracks gehoord! Ik hoop dat we volgend jaar weer zo'n mooie contest mogen hebben. Thanks to all!

Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om Dr. Ripsaw een hart onder de riem te steken. Ik begrijp absoluut niet hoe en waarom jouw bijdrage op n° 26 terecht kwam...had top5 moeten zijn.
Thnx voor je mooie comments :halleluja hoog scoren is natuurlijk altijd leuk (en vorig jaar ook een mooie top-10 notering gehad, en met de wetenschap dat er veel mensen zijn die van mij muziek kunnen genieten ben vooral erg blij met alle mooie commentaren. Jij uiteraard ook gefeliciteerd met je 3e plek, bijzonder mooi en terecht resultaat! :okdan:
 
Gefeliciteerd SB-SIX met de eerste plek!
En in de top tien waren er voor mij wel een paar tracks die ook zeker op de eerste plek hadden kunnen komen.
Daarnaast zie ik ook een paar tracks buiten de top 10 waarvan ik had verwacht dat ze hoger zouden scoren.
Zelf kan ik zeggen dat ik het een hele leuke ervaring vond om deze keer voor het eerst mee te doen en als ik ook maar een beetje iets maak wat de moeite waard is dan doe ik volgend jaar weer mee.
Daarnaast mijn dank aan iedereen die ook een track had ingestuurd want samen maken de contest tot wat het is en ik heb genoten van de vele inzendingen en zo verschillend, goed voor m'n inspiratie!
Als laatste een woord van dank aan de moderators voor de organisatie en zoals dit jaar met de periode van luisteren, de volgorde, de periode dat men kon stemmen, helemaal prima wat mij betreft.
 
Feli SB-SIX !
 
Poficiat Stefan met je overwinning! Het was echt heel spannend, maar je inzending was goed genoeg voor de eerste plek dit jaar (in een veld met de nodige concurrentie). Welkom in het illustere rijtje van contestwinnaars en namens het forum gefeliciteerd met je gouden ster (mocht je je afvragen waar die ineens vandaan kwam) :).

Ook voor Von Naphoven felicitaties. Ik vond je inzending precies even goed :okdan:.

Een welverdiende winnaar!

Erg leuk bedacht de uitreiking van de gouden ster.:okdan:
Zijn er ook zilveren en bronzen sterren beschikbaar in de toekomst? :D
 
Back
Top