• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Cranesong (Crane Song) Trakkers (pair!)

Pimpampeter

Muziekfabriek
Lid sinds
2 juni 2005
Berichten
1.226
Locatie
Eindhoven
T valt me zwaar, maar ze gaan de verkoop in. Mijn geliefde Crane Song (Cranesong) Trakkers.

De meest multifunctionele compressors die er te krijgen zijn.

Mocht je Cranesong nog niet kennen: In Amerika zit de firma Cranesong. Dave Hill (de eigenaar van het bedrijf) is n soort nutty professor in n hawaiblouse, die alleen echte high end gear maakt. Wat de man vertelt is voor geen dooie hond te volgen (zo technisch), maar zn producten zijn gemaakt om de komende 1000 jaar te overleven, en de audio kwaliteit is fenomenaal.

Zoek je dus een echte high end compressor voor een scherpe prijs? Kijk niet verder.

De nieuwprijs van deze compressors ligt op dit moment rond de 3000 euro per stuk, dus tel uit je winst.

Ik heb (zoals ook afgebeeld) 2 stuks beschikbaar. Zijn als set te koop (stuur een berichtje voor special price!) of per stuk.

Vragen: stuur gewoon n berichtje.

1600 euro per stuk!

fotos volgen!
 
En, zoals beloofd de foto's. Gaat dus ALLEEN om de Cranesong Trakkers! :)
 

Attachments

  • P1000553.jpg
    P1000553.jpg
    61 KB · Bekeken: 85
  • P1000560.jpg
    P1000560.jpg
    50,5 KB · Bekeken: 91
  • P1000546.jpg
    P1000546.jpg
    52,4 KB · Bekeken: 86
  • P1000548.jpg
    P1000548.jpg
    53,7 KB · Bekeken: 80
  • P1000551.jpg
    P1000551.jpg
    47,3 KB · Bekeken: 81
Back
Top