Prijs

VlEen

Ouwe rot
Lid sinds
5 november 2002
Berichten
3.240
Locatie
Lelystad
Ik vind dat de winnaar van de contest een prijs moet krijgen, geen geld maar bijvoorbeeld een gadget of een software pakketje...
3 prijzen dan voor de eerste 3 winnaars en een troostprijs voor de laatste...
Graag uw input :D
 
Ik vind het juist zo leuk dat er geen prijs is... iedereen doet mee voor de eer, de lol en 'de liefde voor muziek'. Ik zou dat niet veranderen.
 
prima idee..

Maar dan moet wel ergens het geld vandaan komen, om die prijzen aan te schaffen.
Wat dacht je van een inleg van 10 euro om met je track mee te doen, en 1 euro om 1 stem uit te brengen ?

Of bedoel je een oude fidget spinner en een gratis opensource vst'tje ter download ?
 
een oude fidget spinner en een gratis opensource vst'tje ter download ?

Kom maar op! :D


Ik vind het an sich wel een leuk idee, maar dan eerder iets als gedoneerde spulletjes als mensen zoiets zouden willen inleggen.
Maarja hoe leg je dat dan weer op waarde, moet er dan ook weer een contest worden voor het leukste cadeau?
 
Als ik win, krijgt iedereen die op mij heeft gestemd een gesigneerde foto van mij.
 
Prijs

Heb hier nog wat oude luchtbed vullingen liggen (gratis) ook te gebruiken voor een inflatable synthesizer of luchtkasteel. ;-)

Wel zelf ophalen i.v.m. afmeting en gewicht.
 

Attachments

  • 903633a3-41f5-4241-9472-2e5a9ed9d188_1.63d7af5ea3344759bfeae494a8256ccf.jpg
    903633a3-41f5-4241-9472-2e5a9ed9d188_1.63d7af5ea3344759bfeae494a8256ccf.jpg
    37,2 KB · Bekeken: 91
Laatst gewijzigd:
Inderdaad, helemaal waar, maar mijn berichtje was meer als grap bedoeld getuige de grote glimlach aan het eind van mijn post...
Overigens is het idee van het doneren van oude niet meer gebruikte en bijna niks meer waard zijnde apparaten of virtuele apparaten geen verkeerd idee, is er niet zoiets als een synthesizer kerkhof? Ik draag i.i.g. Von Naphoven voor als begravenis ondernemer :D

Ik vind het juist zo leuk dat er geen prijs is... iedereen doet mee voor de eer, de lol en 'de liefde voor muziek'. Ik zou dat niet veranderen.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top