Moog Drummer From Another Mother

Introducing Drummer From Another Mother: an original electronic instrument for the exploration of new concepts in rhythm and resonance. 📺 Watch the full video here:

DFAM is already shipping from the Moog Factory and available through Authorized Moog Dealers Worldwide.
 
klinkt wel een beetje one trick pony, maar ben toch benieuwd. hoop dat ie geen miljoen euros kost.
dat van die vrouwen vind ik eerder marketing crap hipster gedoe, tien jaar geleden was dat koel geweest
 
....hoop dat ie geen miljoen euros kost....
Een prijs van $599 zie ik op meerdere websites genoemd worden.

Misschien wel leuk om (erbij) te hebben...
 
Kan er niet veel over zeggen, maar het zal bijzonder prijzig worden. Boven de Voyager range.

Poly synths dus.

Maar ik vind de env wel een beetje simpel. Heb niet het idee dat je echt veel kan shapen. Niet dat dat echt altijd nodig is maar toch.

En 2e rij seq naar filter etc is wel cool via dat patchbay

Verder hoor ik niet echt mega interessante sounds. Die regendruppels in een verlaten galm ruimte van laatste filmpje hebben wel iets.

Ook zie ik nergens een bend modulatie van de pitch zo 1,2,3. Maar misschien kijk en luister ik niet goed. Echter is wel echt essentieel voor een drumsynth.
 
Klinkt lekker. Erg jammer van die caploze potmeters.
Niet alleen onprettig om te bedienen maar ook nog eens afbreuk aan het design. (al zullen de meeste eurorack users daar weinig om geven waarschijnlijk)
 
Laatst gewijzigd:
het mother concept was een schot in de roos .. behoorlijk betaalbaar (zelfs ik met een uitkering van de sociale dienst zou er zo 1 per jaar kunnen kopen van mijn vakantiegeld!!!!) en een profy look.. grote bakkeliete knoppen met duidelijke schaalverdeling aanduidingen en fatsoenlijke in en out put gaten......en het klinkt nog zeer behoorlijk ook....
 
...............................................................het was de bedoelimg dat hier nu 2 foto,s kwamen van katten met een moog maar omdat de update naar een moderner forum kennelijk was mislukt is dit niet gelukt!!!
 
Hehe, eindelijk een drumcomputer die niet als zo'n zoute roland 808 of 909 clone klinkt waar je alleen dance mee kan maken. Hier kan ik tenminste wat mee.
 
Back
Top