Moog Drummer From Another Mother

Introducing Drummer From Another Mother: an original electronic instrument for the exploration of new concepts in rhythm and resonance. 📺 Watch the full video here:

DFAM is already shipping from the Moog Factory and available through Authorized Moog Dealers Worldwide.
 
Er was al een tijdje bekend dat hij bestond. Hij was ooit in een workshop beschikbaar gesteld door mensen om hem zelf te bouwen. Nu dus officieel op de markt. Ik ben er zelf op korte termijn niet heel geinteresseerd in. Maar dacht dat hij hier zeker wel een plekje verdiende. Ik vind het super tof dat Moog er voor kiest om vrouwen hem te laten demo'en. Meer vrouwen in muziek, met name wat meer de technologisch afhankelijke muziek is altijd een plus!
 
ik had die demo van de workshop ook gezien vorig jaar en was toen al heel erg onder de indruk. Alles sinds de Moogerfoogers heeft mij vrij koud gelaten van Moog maar dit ding komt hier wel een keertje tzt.

En inderdaad tof dat vrouwen nu de boel demo'en. Ook grappig om te zien dat ze dezelfde onzin praten als hun mannelijke demo-collega's want wat een hoop pretentieuze bullshit weer in deze demo. :D
 
ik had die demo van de workshop ook gezien vorig jaar en was toen al heel erg onder de indruk. Alles sinds de Moogerfoogers heeft mij vrij koud gelaten van Moog maar dit ding komt hier wel een keertje tzt.

En inderdaad tof dat vrouwen nu de boel demo'en. Ook grappig om te zien dat ze dezelfde onzin praten als hun mannelijke demo-collega's want wat een hoop pretentieuze bullshit weer in deze demo. :D

hahaha het moet allemaal wel "edgy" zijn uiteraard.
real hipsters use moog (already before it was cool)
 
Boeit mij niet zoveel of het een man of een vrouw is, meer de kwaliteit van de demo....en deze pr manier doet het bij mij niet zo lekker.
 
Misschien is t best een leuk ding, maar wat een herrie produceren ze er mee zeg. Geen reclame wat mij betreft...
 
De eerste promo voor een (drum)synthesizer waarin ik het boek “the guide to sewing” voorbij zie komen :D
 
Veel rackspees hoor voor 1 drumvoice
Wel dik denk ik, daarnievan
Geef mij de BIA gewoon maar
 
Hm, mwa. Kan er niet echt warm van worden, vind het andere nieuws van Moog dat er aan zit te komen veel interessanter :D
 
Dat filmpje van Moog zelf is een belediging voor je intelligentie zo vaag en hautain is het. Verder wil ik het apparaat niet afkraken, maar is het een Moog Mother met een 8 step sequencer? Is acht stappen niet wat weinig voor drums/rhythm?
 
Dat filmpje van von haulshoven is een veel beter voorbeeld van wat er kan.

Ik zie het gewoon als een drumsynth met unieke klank zoals een Syncussion maar dan met veel meer mogelijkheden. Veel mensen zullen je ook voor gek verklaren als je 600 voor een Syncussion uitgeeft terwijl dat ding voor anderen 2000 waard is.

Edit: Bij teruglezen is het een beetje onduidelijk maar ik probeer op een kromme manier te zeggen dat voor sommige mensen dit een heel bruikbaar apparaat is ;)
 
Back
Top