Infinite Jets Hologram pedaal

Lijkt me een leuk ding. Klinkt een beetje als MI Clouds, zelfs zodanig dat ik'm niet snel zal kopen aangezien ik al een Clouds heb. ;)
Verder viel me wel op dat hij nogal vaak distorted klonk. Kan best zijn dat dat de bedoeling was maar ik had dat niet zo vaak in een demovideo gestopt als ik de maker was.
 
Heb 'm zelf niet maar forumlid Roonan heeft hem een paar uur gehad en gelijk weer teruggestuurd omdat hij erg slecht klonk... Zeker niet zo goed als clouds

Klopt, ben nog nooit zo teleurgesteld geweest, zeker gezien de prijs. Klonk lofi en voelde heel beperkt aan. Een "one trick pony" zeg maar en zelfs die ene truuk klonk niet echt overtuigend. Ik vond er geen enkele magie in. Zal best leuk klinken met een gitaar, maar met synths kon ik er niet veel mee. Dan is MI Clouds vele malen leuker. Of de Empress Echo system. Die heeft ook soortgelijke functies, maar kan daarnaast veel meer.
 
heb deze ook voor kerstmis gekregen, 525 euro , veel te veel natuurlijk ... 475 dollar prijs + 50 dollar verzendkosten + 105 euro importkosten wtf !!!??!! maar ga em straks eens testen ... Terug opsturen kan ? Maar ben je dan importkosten en verzendingskosten kwijt of w het volledig terugbetaald, naar mijn inziens
kan je met pure data & midi pedaal & computer of organelle hetzelfde voor veel minder of voor hetzelfde geld via de organelle , maar kan je andere patches maken ... zoals bij de nord modular bijvoorbeeld ...

heb ook n clouds, maar ook een red panda particle, waar je overigens geen adapter bij krijgt .... ook nog niet vowaardig getest die particle ... maar klonk al wel veelbelovend 319 euro ...

kzal binnekort n fragmentje posten !
 
nog even dit

benem a testen ! Geweldig pedaaltje wel !!! Wtf !!?!

voor je em gebruikt, moet jem wel ff calibreren
als deze overstuurt, wil zeggen dat je signaal te hot
was & moet je je outgangssignaal beke verlagen ...

kplaats hier zo 2 fragmentjes v mn eerste infinite jets
mingle mangle ervaringen !!! Ben enthousiast !!!
 
Back
Top