laptopstand oid voor Dominion1?

koediman

--<{(OoO)}>--
Lid sinds
11 augustus 2003
Berichten
3.483
Locatie
Rotterdam
Momenteel staat mijn Dominion plat op een tafel maar ik wil'm onder een hoek hebben wegens leesbaarheid knoppen/letters. Nou zag ik dat je bijvoorbeeld bij de IKEA een laptopondersteuning kunt kopen.

Volgens mij zou dat wel moeten werken maar misschien heeft iemand hier ervaring met dit soort spullen die het me afraadt of met iets beters op de proppen komt? (verstelbaar? nog wat schuiner?)

Oja, hij moet niet hoger komen te staan zoals bijvoorbeeld met iets als dit want er staat nog het 1 en ander achter dat bereikbaar moet blijven.
 
ik heb 'm speciaal (de dom1) voor je even getest met de ikea stand en de hoek is als je zit onvoldoende voor me, ik kan de tekst nog niet zo makkelijk lezen.Nu ben ik maar 1 m 77 en zit ik laag om onder mijn tray met masterklavier te kunnen, dus dat kan helpen (en volstaan)
Hij komt wel meer tot zijn recht zo :D

Achterste onderhoek is nu 12 cm hoog vd desk.
 
Thanks, het lijkt me ook onvoldoende qua steilheidsgraad als ik het ding op plaatjes zie maar12cm hoger aan de achterkant is al de max wegens het spul wat erachter staat.
Zoals je al opmerkt, beter een klein beetje steiler als helemaal plat. Ik denk dat ik'm maar gewoon koop als ik de volgende keer in de IKEA ben.
 
Ik heb er meerdere in m’n home studiootje (die Ikea dingen) vanwege dezelfde redenen ( maar geen dominion).
Prima dingen, zeker voor t geld onovertroffen!
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top