Controller voor software

Je kent ze al van Emagic en steinberg.

Maar de SAC2K van Radikal Technologies is bijzonder omdat ie met alle soorten software kan werken. Cubase, Logic, protools, cakewalk en niem ze maar op.

de SAC-2K heeft oa flying faders.

En staat voor € 2228.90 (brutoadvies prijs) bij je thuis.

meer info op: www.radikaltechnologies.com
 

Attachments

  • sac_2k_01.jpg
    sac_2k_01.jpg
    13,8 KB · Bekeken: 188
Radikal Technologies is opgezet door de voormalige Quasimidi mannen/vrouwen trouwens

Olaf
 
Hij zier er goed uit...ook beter dat ie met Cakewalk kan werken. Maar waarom moet ie nou weer zo achterlijk duur =( =(
 
ben ik nou gek of kan je gewoon ook een Kenton Control Freak programmeren dat ie je sequencer op deze manier kan besturen [min een paar leuke knopjes]?
natuurlijk alleen de faders, maar op control drukken kan ik zelf ook wel! of is er iets speciaals dat deze belachelijk hoge prijs verantwoordt? en een Control Freak heeft 16 faders....
 
Laatst gewijzigd:
ik neem aan dat ie ook helemaal geautomatiseerd is..

maar zijn het dan ook aluminium faders..

op zich wel interresant.. ik was eigenlijk van plan om die van emagic te kopen... moet toch maar is op onderzoek uit...
 
Origineel geplaatst door cyan_circle
ben ik nou gek of kan je gewoon ook een Kenton Control Freak programmeren dat ie je sequencer op deze manier kan besturen [min een paar leuke knopjes]?
natuurlijk alleen de faders, maar op control drukken kan ik zelf ook wel! of is er iets speciaals dat deze belachelijk hoge prijs verantwoordt? en een Control Freak heeft 16 faders....

flying faders, dus met motortjes..

Olaf
 
oh ja shit... ik word echt steeds warriger nu ik mijn softdrugsgebruik aan het minderen ben [gek he?].
tis nog steeds duur, though. :L
 
Ik heb hem op de messe gezien.
Het mooie van dit ding is, je kunt er zo nog een stuk bij aanschroeven. Ze hebben uitbreidingsmodules.

Je kunt gelijktijdig bv deels cubase en deels Reason aansturen. Maar natuurlijk ook de andere bekende prog's.

Wel duur ja, maar als je dan toch wat future-proofs wilt kopen....je zit niet aan een merk vast. Handig van ze!;)
 
Als je de website goed leest dan zie je dat voor veel software de ondersteuning van het apparaat nog niet of nog niet volledig is gerealiseerd.
Dat geldt o.a. voor Cakewalk, wat ik erg jammer vind....

Bestaan er eigenlijk soort gelijke apparaten (behalve Control Freak) die bijvoorbeeld ook Cakewalk ondersteunen?
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top