mv30 - prelude

inderdaad, hoe dit kan en wat voor id had je toen je dit maakte, maar ik heb deze ook helemaal uitgeluisterd. Er zou een symfonisch thema bij kunnen passen. Maar is alleen mijn mijn id omdat ik er grote accoorden bij hoor uit een embracer synth
 
@dr van lansberg: bedankt voor het luisteren
@fas55: ook bedankt. Grappig dat je dat zegt van dat symphonische. Dit is een prelude, het eerste deel van een drieluik in dit geval. Het wordt gevolgd door een stuk van 52 minuten waarin de "hardcore"drone samen speelt met synths (oa strijkerachtige pads) die een aantal eigen thema's ontwikkelen. Het derde deel : "end titels" is een korte recapitulatie van die thema's zonder enige "hardcore" drone. In dit geval werk ik samen met een goede vriend die het zachtere en melodieuzere synthgedeelte voor zich neemt. Muzikaal is alles klaar behalve de laatste 30 seconden van het middenste luik waarvoor nog een opname moet gebeuren. We hopen er ooit nog een film of wat beeldmateriaal voor te maken, maar zoals dat gaat met plannen... zijn we al aan het volgende project aan het denken voor dit volledig (incl beeld)af is...
 
Mooi sound design, houd hier wel van. Ik zou hier zo een scify inspired track mee maken denk ik.
 
bedankt voor de stem, Disharmonic!
en bedankt voor de comment anoniempje en rfb
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb 'm afgeluisterd maar ik dacht een moment dat je kortsluiting in je modular had.
Bijzondere verzameling sounds moet ik zeggen en dit forum is natuurlijk de plek voor dit soort dingen.
Maar ik kan er geen muziek van maken, misschien is dat ook niet de bedoeling van de contest en ben ik iets te narrow minded?
 
o jee.. nee!! Als dit achter een film zit is ie aan mij niet besteed vrees ik :) Ik trek muzikaal gezien heel veel maar dit niet..
 
De brave versie van Merzbow, dus eigenlijk wel spijtig dat je het gaspedaal niet helemaal hebt ingeduwd. Ik mis een climax. ofwel is het over gestructureerd, ofwel net te weinig, daar ben ik nog niet helemaal uit. Maar zeker een leuke afwisseling van de andere (meestal veel te brave) inzendingen.
 
bedankt willem1958, burp, dozart, macgyvergear, matthewleblom, the big ear en vink voor de comment en bijlevel, burp, dozart, dungbeatle, fas55, matthewLeblom, payt, stephen, vink, vleen, vonnaphoven,, wharehousegroove en_Martin_ voor de stemmen.
Ik vind het erg fijn dat ook minder voor de hand liggende muziek positief ontvangen wordt. En david lynch zal ik toch eens moeten bellen denk ik ;-)
 
Back
Top