mv30 - prelude

mv30

Stamgast
Lid sinds
12 september 2006
Berichten
391
Locatie
lier (België)
(er werd geen enkele sample gebruikt in deze opname)
weer eens iets helemaal anders....

 
hier moet je van houden, en ik krijg m niet afgeluisterd. echter spreken de sounds wel tot de verbeelding. Van een grote opstartende ventilator naar met een vork in chocolademousse prakken tot een slijptol in een grote fabriekshal :P

origineel is ie wel. geen samples dus, waarmee heb je m gemaakt?
 
Bedankt dungbeatle!
@slave: toch bedankt voor het aandachtig beluisteren van een gedeelte. Inderdaad geen samples maar een Hoofdrol voor mm32, elements, batumi , clouds en warps. Elk geluidje is dus geconstrueerd.
 
Ik denk dat David Lynch trots op je zou zijn :)
 
Kan het me nog niet veroorloven om modulair te gaan, maar wij synthesizer mensen zullen ons niet zo gauw vervelen...knap gedaan!
 
@payt.David lynch, tja het hoeft niet altijd gezellig te zijn he��
@VlEen. Bedankt voor het compliment. Haha, vervelen is er inderdaad niet bij!
 
heb 'm helemaal afgeluisterd, maar wel terwijl ik met iets anders bezig was. pure hardcore ambient! (mss heb ik een nieuwe term uitgevonden...). zeker een gedurfde inzending en ik zou wel willen weten hoe je er aan toe was nadat het "nummer" af was [-). knap gedaan zonder samples. en ik plaats 'm vrij hoog op mijn lijstje.
 
Ja de sound design is erg tof gedaan. Bij een film of game zou ik dit echt helemaal te gek vinden. Luistermuziek? Hmmm dat weet ik nog zo niet... ;). Tof verder!
 
Hier ook een David Lynch feel bij, vooral voor in bepaalde scene's van de nieuwe Twin Peaks.
Wel een scherpte in bepaalde hoge klanken waar mijn trommelvliezen weinig vrolijk van worden! :D
In horror movies zou het ook passend zijn.
 
Tja .. wat zal ik zeggen: een liedje is het niet.
Maar toevallig ben ik niet per se van de liedjes (itt wat je misschien denkt als je mijn eigen werk luistert).

Dit is mooi materiaal.

P.S.:
Mag het gebruikt worden als sample-bron? ;)
 
bedankt voor het beluisteren en de commentaar allemaal!
@matthewleblom : haha sample maar! (CC BY-NC-SA 4.0):D
 
Ik kan hier verrassend weinig mee :). Voor iemand die graag met vst's werkt vanaf een laptop, is dit toch een ver van zijn/mijn bed show (maar ik heb hem wel helemaal uitgeluisterd).
 
Back
Top