Fles - New Model dub

Ben niet zo reggae, maar dit kon mij bekoren! Bas mag er wel meer in; goed gebruik gemaakt van de puls. Ik zou zeggen, zoek iemand die een mooie vocal er op/onder zet!! Leuk!
 
Ik hou wel van een lekker stukje dub reggae, zat hier lekker op en neer te wiegen op mijn stoel. Had wel wat langer mogen duren, maar dan ook wel met wat afwisseling. Wellicht een stukkie toasten of zo.
 
Dik hehe, dit ga ik eens sampen denk ik als ik een Shy FX (jungle) track probeer te maken.
 
Relaxte track die lekker doordubt.
Hier en daar een vocal/spoken word met een beetje delay/echo erop had de track nog wel kunnen gebruiken denk ik
 
Fijn sfeertje.. klinkt super!! Lekkere gitaartjes en drums.. maar vooral de fx maken de track. :)
 
Lekker slepend en dat wisselen van instrumenten met die uitloop delay dreadlock ya man. Altijd wel een liefhebber geweest omdat hier altijd een goed gevoel bij zit zoals de sfeer die bij mij altijd een bewondering geeft over de liefde van de individuele instrumentalisten die dit met elkaar spelen. Dat je dit in je uppie maakt geeft me al helemaal een stem aan je.
 
Back
Top