pado 88 - You move me

Heel mooi, maar te kort, en heel de track klinkt wat dof.. alsof door een low pass filter gehaald..? Verschillende instrumenten zouden meer naar voorgrond gemixt kunnen worden (zeker gitaar).
 
Heel mooi gemaakt. En in tegenstelling tot DungBeatle vindt ik hem niet te dof.. er zit genoeg hoog in van de percussie en de gitaar. heb hier echt met plezier naar geluisterd!
 
Prachtig, niets meer aan doen qua arrangement. De mix zou kunnen, maar is niet noodzakelijk denk ik...
 
Akoestische gitaren vallen erg goed samen met de rest van de mix. Dat vind ik zelf altijd best moeilijk... Enig kritiekpuntje: voor een track met deze opbouw vind ik hem eigenlijk net iets te kort. En vocals waren mooi geweest!
 
Lekker rustig en zwoel. Ik merk dat ik de rustigere inzendingen dit jaar meer kan waarderen dan al dat harde snelle synth-geweld. Komt misschien omdat ik oud wordt. :) Trouwens, Franse films zijn meestal de moeite van het kijken waard.
 
Zo, lekker geluid! Mis inderdaad ook een vrouwelijke whisky in de verte vocal verzopen in reverb.
 
Leuke sfeer, een wereld op zich, mooi!
 
lekkere track, mooi sfeertje ook.
Wat peterdh zegt vind ik ook wel; iets te klikkerig in het ritme.
Voor de rest heb ik lekker geluisterd.
 
Back
Top