Bob123 - 9 seconds

lekker nummer. lekker gemaakt, goeie geluiden. ik vind het thema van de vocalen niet achterhaald, het valt niet te achterhalen.. toch vind ik de vocalen niet altijd goed werken. maar vaker dan soms zijn ze erg sterk. verder simpelweg, ik herhaal, swingend, lekker nummer.
 
Zo, dat geluid heb je er flink dik uit gekregen uit die behringer mixer! Petje af, vocals hier en daar mochten inderdaad iets zachter maar de track verveelt mij niet. Leuke vocals gevonden ook, had ik ze maar gevonden had ik er een mooie track mee kunnen bouwen maar nu niet leuk meer nu ik ze in een ander heb gehoort. Mooi gedaan!
 
Leuke track met een beetje mellow drive, da's goed luisteren wat mij betreft.
De vocal samples worden voor mij iets teveel gebruikt.
 
Tja, zo gaat dat nu eenmaal in de geschiedenis, bij de Tachtigjarige Oorlog krijgen we ook geen tranen meer in de ogen. Ik vind het wel verfrissend, zo'n vrolijke danstrack met de atoombom als rode draad.

Het wachten is op een lachfilm over de Killing Fields of een danceclub met IS-thema.
 
Knappe dinges. Stem iets te overheersend, super bass lijntje, te cheesy op 1:20, prima drive (dat dawless gegeven springt hier wel erg uit moet ik zeggen, in érg positieve zin bedoel ik dat, zalig), alles samen goeie track!
 
Mooie gearlist.. mooie sounds en cohesie tussen alles wat ik hoor.. :mega: qua speech nogal beladen onderwerp.. maar ik laat me hierdoor even niet afleiden :) Goeie track!! :mega:
 
wel lekker trekje idd
ik vind ook de muziek niet helemaal bij de inhoud van de vocals passen helaas
 
Back
Top