Bob123 - 9 seconds

Bob123

Sandgarden Rec. Studios
Lid sinds
30 Maart 2007
Berichten
384
Locatie
Sandgarden
Dawless track. Volledig op hardware afgemixt (Behringer QX2442 en XR18 )

Meewerkende artiesten:
Digitakt, MPC Live, Rytm, Minitaur, Radias, Minilogue en Monologue en ander midi gespuis.

 
Tja ik zat te luisteren en wat plaatjes te kijken op google, en ineens was het nummer afgelopen en mijn koffie koud. Goed teken denk ik.
 
Lekkere track ! basje doet het goed. Mooie mix. Stemsample mag iets minder voorbij komen wat mij betreft, maar erg tof :)
 
Heel vet. Toffe vocal sample en lekkere bass maar vooral lekkere pads die erg fijn 'uitsterven'. Puntje van kritiek: De drums hadden iets meer spice kunnen hebben wat mij betreft of iets luider in de mix (kick vooral).
 
De track zelf vind ik echt te gek. Er zit een heerlijk drive in. Krijg er energie van. Vocals zijn op zich goed gedaan, maar het thema vind ik wat achterhaald. Zonder vocals zou hij voor mij perfect zijn.
 
Thx voor de goeie reacties.

Het thema lijkt op het eerste zicht wat achterhaald, maar de huidige politieke spanningen tussen een grootmacht en een wannabe grootmacht maken het misschien toch weer actueel...

Oorspronkelijk zaten er samples in van de huidige president van de states, maar zijn stem paste niet zo goed bij de muziek :-)
 
Oorspronkelijk zaten er samples in van de huidige president van de states, maar zijn stem paste niet zo goed bij de muziek :-)

Dat heb je bij een president die zijn mond op een anus lijkt met tanden erin!:D
 
Vocals staan te hard met mijn monitors. Voor de rest leuk.
 
Aparte sfeer, ik zie gelijk zo'n jaren '80 documentaire-achtige clip erbij. Er gebeurt veel in de track, en er zit een fijne subtiele opbouw in. Mooi!
 
Back
Top