Bombario - 100 miles under the sea

Lekkere chille track die rustig doorkabbelt.
Opbouw vind ik ook lekker zo door de track.
Goeie keus ook die marimba, zorgt voor een lekker sfeertje!
Ben benieuwd wat je het komend jaar met studio one gaat doen, die heeft wat meer weg van een conventionele daw dus dan kan het ook van invloed zijn op de muziek die je maakt misschien?
 
Ben benieuwd wat je het komend jaar met studio one gaat doen, die heeft wat meer weg van een conventionele daw dus dan kan het ook van invloed zijn op de muziek die je maakt misschien?

Daar ben ik meteen op teruggekomen, haha. Ik heb serieus gespeeld met de demo, maar het kost me teveel tijd om me de DAW eigen te maken en ik werk al bijna 20 jaar met FL Studio. Dat gaat gewoon sneller -ik ken alle tricks en sneltoetsen - en mijn tijd is met 3 kids en een eigen bedrijf beperkt. Deze ambitie heb ik dus maar even op een laag pitje gezet.
 
Lekker die houten belletjes! Kick wel beetje flauw, drums die erbij komen geven het gelukkig weer een beetje dimensie. Achtergrond pad/string ook lekker. Dan lekkere pauze, helaas weer met die kick :( vind die string erg mooi. Dan kabbelt het lekker door maar begint wel mijn interesse te verliezen. Toch vind ik het lekker klinken, mooie bass ook en vanaf 2.20 wat je er allemaal extra bij gooit klinkt er lekker bij. Vanaf 2:50 ook erg mooi stukje, padje/choir erbij! Vindt het erg mooi en blijft boeien. Oke 3:20 brass sound past er ook bij hehe, blijf in verbazing vallen wat je er bij blijft gooien en het blijft passen. Mooi gedaan!
 
De toeters zijn mij ook iets te markant maar verder mooie track :) Percussie is ook erg aangenaam :mega:
 
Stem erbij. Dit is niet helemaal mijn cup of tea, maar ik vind het toch een stem waard omdat:
- de geluiden die zijn gebruik wel mijn ding zijn
- het subtiel is gemaakt, geen overdreven bombastische (ondanks de naam van de componist) uitspattingen.

succes!
 
Back
Top